Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Joan Mir säger att han också fick problem med bakdäcket och fick avbryta. Så trist när det är yttre påverkan.
Enligt google sökning fick jag. För 2025.När vi ändå snackar om publiksiffror. Vilket race brukar ha högst publiksiffror? Är det stor skillnad mellan olika ställen? (tänker främst på olika banor i Europa)
Har själv bara varit på Assen för många år sedan. Tänker ibland att skulle vara kul att åka till något annat race har bara inte bestämt vart.
Ja, men sådant här borde lyftas upp, inte tystas ner. Vi får se vad som händer framöver.Ja, han hänvisade till att problemet låg hos en ”extern leverantör”Dvs, ingen får ju någonsin ens andas om att det skulle vara något med kvaliteten på Michelin-däcken som brister…
Extern leverantör i det här fallet måste vara ospecificerat Michelin eller Marchesini.Ja, han hänvisade till att problemet låg hos en ”extern leverantör”Dvs, ingen får ju någonsin ens andas om att det skulle vara något med kvaliteten på Michelin-däcken som brister…
Moto 3 är alltid kul och så jämt så man inte ens vet vem som är först över mållinjen.
Moto2, tre starter i samma race. Värmeslag eller övertaggade förare?
Motogp, den lilla spänning som var punkterades med Marcs punkterade bakdäck.
Det kan väl absolut inte vara så att Marc och Joan drabbades av vad som händer med Michelindäcken om de körs med för lågt tryck ??Extern leverantör i det här fallet måste vara ospecificerat Michelin eller Marchesini.
Läs detta, så vad tror vi o det?Det kan väl absolut inte vara så att Marc och Joan drabbades av vad som händer med Michelindäcken om de körs med för lågt tryck ??
Trycket blir till slut superlågt ?? Kan närmast liknas vid punktering ??
Utom däcken och fälgarna finns ju däckpastan tror jag. När jag monterat BST kolfiberfälgar och däck upptäckte jag att bakdäcket tappade ca 0,5 bar på en vecka. Misstanken var por i den nya BST fälgen. Men efter en bandag så sjönk trycket med ca 0,1 bar/månad.
På nått sätt hade däcket, fälgen och däckpastan inte fått det helt tätt innan däcket körts varmt.
Extern leverantör i det här fallet måste vara ospecificerat Michelin eller Marchesini.
Kanske för att Mir inte körde på några Kurbs med lågt / inget tryck i däcket.Nja, Mir hade inte problem med fälgen utan endast däcket?
Kanske för att Mir inte körde på några Kurbs med lågt / inget tryck i däcket.
Marc M körde väl på någon Kurbs med lågt /inget tryck i däcket och då blev det ett rejält märke på fälgen.
Fast nu blandar du ihop mig med nån annan? Tiden får visa om det blir annorlunda med Pirelli men Toprak lyckades få punka på dom också och det var ganska spektakulärt minns jag.Ja, exakt. Alltså är den enda ”externa leverantören” som kan vara aktuell i Mirs fall Michelin och inte Marchesini som @NisseHt var inne på skulle vara en annat alternativ. Mir hade inte heller problem med läckage som jag förstod utan att däcket helt enkelt var förstört och hade börjat delaminera.

|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras
EURO MOTO ersätter inte IDM... |
|
|
Galfer skärper greppet om racing
Pressrelease från Galfer: ... |
|
Vi provkör Indian Chief Vintage
Screenshot I kommande nu... |
|