JMKbiker
Gudomlig sporthojare
Humor!
Helt otroligt att det gick sÄ bra som det gick.
Johann Zarco âmore scared than hurtâ after Catalunya MotoGP crash
Johann Zarco has posted an update following his Catalan Grand Prix crash
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, han var inte glad nÀr han kom till boxen.Martin puttar sin teampersonal.
Har det förklarats varför han tappade det i boxen�Martin puttar sin teampersonal.
Han sa det vid ursÀktsintervjun..Har det förklarats varför han tappade det i boxen�
![]()
...och vad var anledningen...?Han sa det vid ursÀktsintervjun..
SÄvitt jag förstÄr var han sur över kraschen och tog ut det pÄ killarna i boxen....och vad var anledningen...?
(har inte sett intervjun)
Jösses! SjÀtte kraschen sedan i fredags!Jorge Martin kanske skulle gjort som Zarco och skippat testen idag.
![]()
Jorge Martin taken to hospital after crash in Catalunya MotoGP test
Jorge Martin was taken to hospital for checks after a crash in testing at Barcelona on Mondaywww.crash.net

Ăr hojen ocksĂ„ ihopskruvad och klar ?Jag sĂ„g att Alex Marquez hade lĂ€mnat sjukhuset idag. Det Ă€r annat virke i de dĂ€r spolingarna.
Eller har man inte hittat alla delar ? Nyfiken .Att Zarco inte bryter nacken ..... brottarmuskler rÀddade honom !View attachment 528842
Eftersom jag precis insÄg att jag var ouppmÀrksam nÀr jag först sÄg den bilden sÄ har jag ringat in var Zarco's fot har fastnat.
#foteniklÀmjajamÀnsan
Har sjĂ€lv gjort en sĂ„n med endurohoj, tror att det var 2003.. stĂ€llde mig upp efter kraschen och benet vek sig dĂ€r det aldrig vikit sig innan. Ăppen fraktur strax över fotleden. SĂ„ nu Ă€r man titanförstĂ€rktView attachment 528842
Eftersom jag precis insÄg att jag var ouppmÀrksam nÀr jag först sÄg den bilden sÄ har jag ringat in var Zarco's fot har fastnat.
#foteniklÀmjajamÀnsan
Japp, exakt sÄ
|
|
Seriösa mc-klÀder till bra pris
Raven Moravia TX Air+: Seri... |
|
MĂĄrquez obeveklig i Misano
Misano gav MĂĄrquez hans fem... |
|
|
|