Bild 2020 - Suzuki V-Strom 1050 XT

Jag gillar den röd/vita, men hur jag än vrider och vänder på det är är det bara en stor touringhoj.
Inget illa om det, har ju haft en V-strom gen1 i 3 år och gillade den.
Men....
Äsch, den är snygg och det funkar :tummenupp

Jag får lite negativa vibbar om luftvärns kanonen som liknar ljuddämpare, känns som att placeringen är lite of om man vill ut i spenaten.

Den gula var ju sjukt ball! Ljuddämparen bytar man ändå ut, så den bryr jag mig inte om. Gillar verkligen färgsättningen.

Det var verkligen ett lyft designmässigt. Jag skulle vilja se den i blå/vit också, lite DR 750 style..

Suzuki%20DR750%20%201.jpg

Last edited:
Jag har en stor offroad som touring/ landsvägshoj , -det är det de är gjorda för..:fakta
Skall man köra off-road och grus så finns det bättre och lättare hojar.:tummenupp

Kommer Suzuki med en ny TLR så köper jag en direkt :banana

Kommer Suzuki med en ny TLR så köper jag en direkt :banana[/QUOTE]

Kan du ge dig fan på!! Har en 3-4 långsjalar öronmärkta för denna önskedröm! Tänk om det kom en TL1200RR!

Jag har en stor offroad som touring/ landsvägshoj , -det är det de är gjorda för..:fakta
Skall man köra off-road och grus så finns det bättre och lättare hojar.:tummenupp

Kommer Suzuki med en ny TLR så köper jag en direkt :banana

Jag har en lätt BMW GS-fetisch men det finns ju inte en chans att man skulle orka böka runt 1200:an i grus och allmän obygd en hel dag.
Men skulle jag få för mig att smita ner till Göteborg över en helg skulle jag alla dagar ta en sån före min egen hoj.. :gnissla

ontåppic: gula v-storm var frän!

Jag har en lätt BMW GS-fetisch men det finns ju inte en chans att man skulle orka böka runt 1200:an i grus och allmän obygd en hel dag.
Men skulle jag få för mig att smita ner till Göteborg över en helg skulle jag alla dagar ta en sån före min egen hoj.. :gnissla

ontåppic: gula v-storm var frän!

Grus och allmän obygd är inget problem alls med en GS; den är gjord för just det. Också.

Skall man däremot bröta i endurospåret eller lattja i ren terräng någon halvtimme finns det bättre (och lättare) hojar, typ 300 cc Enduro...

*/ ?>
Back