Video 2020 - Harley Davidson Pan America Prototype

Denna var ju faktiskt en av det vettigare dom har släppt på 30 år ungefär.. men hur dom tänkte med skrivaren i en övrigt rätt ok design vete fasen.. o motorn var ju riktigt tilltalande i utseendet.. kan bli bra om dom lägger lite tid på framkåpan..
 
Så en ful hoj, med taskig tillförlitlighet och kvalitet, till ett högt pris. Låter som en vinnande kombo...
Jag tycker inte att den är så ful.
Inte fulare än andra stora äventyrshojar åtminstone. Och ifjol när den kom var den ju riktigt väl prissatt.

Styrkan var ju i slutändan i att den kostade knappt 2/3 av en GS. Om den nu är mycket närmare i pris... Vad är poängen?
Man kan ju hoppas att de satt en del av prishöjningen på att skruva ihop hojen ordentligt och hålla kvalitetskontroll.
Men vad finns det för anledningar till att tro det? Inte ens H-D själva har ju kommit med det påståendet så vitt jag sett?
 
Då är väl jag tvärt emot.
En av få HD-modeller jag skulle kunna stå ut med.
 
Det är ingen skrivare, visar det sig.

Det är ju en Harley - lite outlaw, så där.
Alltså - en dokumentförstörare, alltså.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top