2017 MotoGP - försäsongstugg!

Det blir en sjukt spännande söndag.
Gissar att vi inte sett allt från vare sig MM, MV, VR eller AD.
Tror på MV för bästa tid och MM för bästa race pace. :)

Hej!
Fråga: kan man se testerna från Qatar live med motogp pass på motogp.com, eller kan man bara titta highlights? Är det med kommentatorer eller bara bild?

Fler än jag som plötsligt inte kan se Live :mad::huvet

Jag har ett off-season pass och kan inte se något..

Ok, men jag kunde titta igår.
Ser ut som om de mitt i har lagt till ytterligare en nivå nu.

Jag har ett "Fullpass" och kan inte se något för tillfället, dock kan man följa det live från crash.net :va Hur kommer det sig att man inte kan följa något från deras egna officiella kanal? Blir rent av förbannad...

Försöker se på crash.net men fattar inte var jag ser Live?
Dåligt av MotoGP, vill tydligen ha 100kr till för att man skall få se sista testet:huvet

Försöker se på crash.net men fattar inte var jag ser Live?
Dåligt av MotoGP, vill tydligen ha 100kr till för att man skall få se sista testet:huvet

Det var ju lite sniket.
Jag har redan 2017 säsongspass, så det är väl därför som jag inte haft några problem då. :hihi

Last edited:
Ulvhamne, kan du se nu? Jag har också pass för 2017 men kan inte se (kunde se igår).

Jag har fullpass inget live ifrån banan, bara intervjuer som ligger i en loop, däremot så fungerar live timing.
Vansinnigt irriterande.

Bautistas race pace verkar hålla. Ligger ca sekunden före Lorenzo på sina varvtider.

Kunde inte se nåt och dum som jag är betalar jag en hundring för vad-det-nu-var, så nu kan jag se ännu mer av ingenting...

10 förare inom 1.54-tider, jämfört med 6 på förra årets Q1. Det går undan :yoparty

Back