2014-års dagar med Apriliaklubben och Otto Johansson Motorsport

Jag jobbar natt och vaknade nyss. Först glad, sen ledsen... :gråta

Tyvärr så hann jag knappt inte plåta något alls denna gången. Finns det någon annan som fick några bra bilder?

Ja, vad är detta? Jag hörde från säkra källor att man blir fotad extra mycket om man har en gul aprilia, så jag köpte en sådan. Och vad händer? Jo, inte en bildjävel på mig! :huvet

Jag filmade lite i snabba gruppen. Håller på och laddar upp filmerna på dropbox. Om någon är intresserad kan ni få länken och ladda hem eländet. Helt oredigerat dock.

Tack för en fantastisk dag!

//Linus

Tyvärr så hann jag knappt inte plåta något alls denna gången. Finns det någon annan som fick några bra bilder?

He he, du verkar ju fått med klubbens nya banhoj iaf!

Tack till alla som var där och med glatt humör eller åtminstone jämnmod gjorde en strålande men ibland onödigt spännande dag intressant.

I augusti kör vi samma koncept igen, fast då utan brinnande hojar och andra extranummer.

:)

Apropå fotografering, det fanns ett antal klubbmedlemmar som har fotograferat en del. När korten blir tillgängliga så ska vi försöka lägga ut aktuella delar.

Last edited:
Inga fler bilder från dagen? Tyckte jag såg nån mer fotograf, bl.a i slutet av nya sektionen

Vilket kvalificerat dåligt hojväder! :gnissla

Som tur är har vi blivit lovade kompensation till den 15:e augusti när vi kör vår andra dag på Sviestad. Gott om plats kvar, tillgången uppdaterad i första inlägget.

Hur var det nu? Man behövde inte licens för att få köra oreggad motard i medelgruppen? :)

Bump! Finns plats kvar i alla grupper. Troligen kommer vi att minska ner och köra bara 3 grupper igen ifall inte anmälningar regnar in närmaste veckan. Blir ett körpass extra jämfört med förra gången isf.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti