2012 första? :( vem?

Jag vill på inget sätt skuldbelägga någon, men min erfarenhet efter 20+ år bakom styret är att våren innebär dåliga vägar, dåliga däck, småstrul med motorgång och bromsar samt kass förare.
Glöm hur ni körde förra året.
Börja om från början.

Det var länge sen jag var in och skrev nåt här. Men mannen som körde ihjäl sig var en av mina närmsta vänner. Mina tankar går till hans familj och hans snart 3 åriga dotter som får växa upp utan sin pappa.

Fy fan så hemskt.

Vila i frid.

Fyfan så hemskt och tragiskt! :(

Ta det lite piano ute nu gott folk.

Vila i fred.

Det var länge sen jag var in och skrev nåt här. Men mannen som körde ihjäl sig var en av mina närmsta vänner. Mina tankar går till hans familj och hans snart 3 åriga dotter som får växa upp utan sin pappa.

Fy fan så hemskt.

Vila i frid.

Beklagar sorgen!

Beklagar sorgen för familj och vänner.
RIP

R.i.p.. Vi var ett gäng som körde idag, en trillade dock men det var bara i några km/h pga grus och gammalt däck.. så inga större skador. Halkade själv till någon gång grus överallt så man får ta det lugnt speciellt i svängarna.

Verkligen ledsamt...
Grabben hade kunnat haft 40 år kvar bakom styret!

Jag är ingen okänslig person, och vill på intet sätt förringa vad som hänt, men jag kommer osökt att tänka på de första dödsolyckorna som sker varje vinter. Det är som att man tänker "-Va, är snön är hal i år också?!"

Ni som finns kvar därute, tänk på att snart drar vårbruket igång, med traktorer som drar upp lermockor på småvägarna, kom ihåg det!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park