2012 års bandagar med www.banåkning.nu

Tack för en trevlig tillställning och utmärkt väder i går på Gälleråsen! Var ju där endast på måndagen så jag hoppas ni haft det bra i dag tisdag också!

Någon som vet om det kommer upp bilder?

Tack för en trevlig tillställning och utmärkt väder i går på Gälleråsen! Var ju där endast på måndagen så jag hoppas ni haft det bra i dag tisdag också!

Någon som vet om det kommer upp bilder?

Va det nån i ditt sällskap som åkte bmw med camoflage kåpor?

Undrar om inte han cammo hojen var på Arlanda Test Track 12-13'e o körde.
För mig att jag såg hojen, det kan även varit på kinnekulle eller gelleråsen :crash

Den var snygg iaf då. Tur att det gått bra med föraren, det är lättare att laga hojen :tummenupp

Vill tacka för ett trevligt och avslappnat event!

Hade hur kul som helst och hoppas ni inte fick skit av Mr.Luff pga av mina +100dB :crash

Undrar om inte han cammo hojen var på Arlanda Test Track 12-13'e o körde.
För mig att jag såg hojen, det kan även varit på kinnekulle eller gelleråsen :crash

Den var snygg iaf då. Tur att det gått bra med föraren, det är lättare att laga hojen :tummenupp

Det stämmer, han var på Arlanda på söndagen har jag för mig. Det finns som sagt en grym bildserie när han och hojen hjular ut över gräsmattan efter snabbvänstern innan depåböjen på Gälleråsen. Vad är oddsen för att det står en fotograf och lyckas skjuta en snabbserie över hela kraschförloppet?

I dagslägget ser det mörkt ut endast 4pers som bokat o betalat. VI INFORMERAR VÅRA BETALANDE KUNDER I SLUTET AV VECKAN VIA MAIL.

Jag ska också anmäla mig, Micke skulle höra av sig när mitt lösenord var fixat.
Norrlänningar brukar ju som ni vet vara sega så det kommer förhoppningsvis in anmalningar.

Jag ska också anmäla mig, Micke skulle höra av sig när mitt lösenord var fixat.
Norrlänningar brukar ju som ni vet vara sega så det kommer förhoppningsvis in anmalningar.

Jag kommer också anmäla mig.

En annan sak gällande denna körning. Väljer man medelgrupp i butiken får man detta meddelande:

"Denna produkt finns för närvarande inte på lager.
Finns på lager from:08.12.2012"

Om det nu bara var 4 som bokat så borde det ju inte stämma. Under snabb och race står lagerstatusen korrekt.

Jag kommer också anmäla mig.

En annan sak gällande denna körning. Väljer man medelgrupp i butiken får man detta meddelande:

"Denna produkt finns för närvarande inte på lager.
Finns på lager from:08.12.2012"

Om det nu bara var 4 som bokat så borde det ju inte stämma. Under snabb och race står lagerstatusen korrekt.

Detta är fixat & nu visas rätt lagerstatus

Är det ingen som vill köra på midlanda i sommar:confused:?
Om ni inte bokar nu så kommer körningen att ställas in:gråta.....

15 juni har vi ställt in för att vi har för få bokningar, mail har gått ut till alla om detta.
Ni som har bokat & betalat, hör av er med hur ni vill göra.

1. Få tillbaka avgiften
2. Boka annan körning & betala ev mellanskillnad

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey