überkill
Guest
Är mycket intresserad av denna, vad tycker ni andra om den? Kostar mig 8900 hel/hel i zon 2, centrala Helsingborg förresten!
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grattis Lundberg, kikade lite på din hoj i lördags, Lasse berättade att det med största sannolikhet var den första i Sverige.
Personligen tror jag den blir en storsäljare, sportig men ekonomisk att äga.
Tack, ja jag tror att den kommer att bli populär. Som sagt försäkringen är bra 6200:- helåret inköp helt okay, 5 års garanti superbra och borgar för ett bra andrahandsvärde.
sen tror jag att det kommer bli en power commander längre fram och då blir ju effekten ännu roligare.
Bara den får plats i husbilen så!![]()
Tycker den är jävligt häftig faktiskt!
Har kikat på en IRL och den är väldigt läcker, det enda som jag tycker är lite konstigt är priset. Det känns en aning kryddat, men tyvärr har ju alla Honda maskiner blivit rätt mycket dyrare de senaste åren...
Jäkligt dålig bild men så här blev bakdelen.![]()
MER! MER! MER! :-D
(sitter f*n och dagdrömmer, googlar och youtube-ar om denna dag ut och dag in)
Fler bilder..hur ser den ut nu? RTG-Fullkit på?
Eftersom jag sitter och sparar till den, också svart (som förövrigt kommer bli min första hoj), så vill jag höra ALLT om den.
Det kommer vara mitt enda fordon och kommer användas så ofta det bara går från säkert 1 April till 1 Oktober..eller längre.
Hur är det med kallstart? Måste den värmas upp länge?
Korta körningar?
Låååånga körningar?
Skulle den funka på bana och "buskörning" (från kurvteknik kurser till att lära sig lägga ner knä, m.m.)
VA? VA? VA? :-D
(ja, bara några få av mina tusen frågor om min framtida hoj)
Ska ta kortet i augusti och har fortfarande inte ens suttit på en motorcykel så mina frågor kanske är dumma...jag vet inte.
Men jag lär mig från er mer än gärna.
Sitter ju och läser ihjäl mig på nätet om allt från säkerhet vad gäller kläder till teknik på hojen.
Kan inte nog säga hur mycket jag längtar efter att få lära mig använda allt på riktigt.
Svaret är ja på det mesta. Har provkört CBR:en en halvdag och den är en fullträff - rolig, sporting, stabil och samtidigt bekväm med rimliga försäkringskostnader. Kvalitetsintrycket får er6:an att framstå som kinamoppe i jämförelse. Enda nackdelen är att jag föredrar klassiska analoga mätare, synnerligen när det kommer till varvräknaren.MER! MER! MER! :-D
Har kört runt 200 mil på den och är helnöjd men jag har inte så mycket att jämföra med eftersom det är min första hoj. Kan inte påstå att det tar speciellt lång tid för att motorn ska bli varm men jag har ingen aning om hur lång tid det brukar ta.
Svaret är ja på det mesta. Har provkört CBR:en en halvdag och den är en fullträff - rolig, sporting, stabil och samtidigt bekväm med rimliga försäkringskostnader. Kvalitetsintrycket får er6:an att framstå som kinamoppe i jämförelse. Enda nackdelen är att jag föredrar klassiska analoga mätare, synnerligen när det kommer till varvräknaren.
Jag har beställt en 600f nukommer förhoppningsvis nästa vecka
blir oxå min första hoj, så är riktigt sugen : ) har bara provsuttit den, ej provkört, men av vad jag har läst så är den ändå värd pengarna så jag sattsar på det... Är den svarta modellen +_-
Wow!
Köpa utan att provköra...vågat!
Hoppas ni passade ihop ändå.
Har du köpt till några tillbehör?
Lägg gärna upp bildern på den.
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten