2011 års bandagar med FIVER

Nån som vet om motorn dog direkt när hojen lade sig, eller bör jag misstänka lagerskador?

Den dog direkt, jag satt på första parkett och såg/hörde allt. Vi satt och kikade på dig just för att du körde göttljudshoj.

Jag kikade på den efteråt och jag tycker inte att den var så farligt skadad. Visst, superskick blir dyrt, men annars lite handtag, kåpor och tvättning samt ta ur 86700 lecakulor så är du nästan good-to-go igen.

Jag vill också tacka, det var en fin dag igår
Här får man väl inte lägga in onboard film va????

Lustigt att jag gjorde stoppie där, jag brukar ju inte bromsa så superhårt just den passagen..

Du hade kanske bytt till Premium bromsar efter Bikeweek? Var det inte så att de pajjade där?

Tur det gick bra med dig!

//Danne

Du hade kanske bytt till Premium bromsar efter Bikeweek? Var det inte så att de pajjade där?

Tur det gick bra med dig!

//Danne

Inte bara det, dagen till ära hade jag dessutom bägge bromsoken och skivorna monterade ;)

(jag kör sedan rätt länge enbart med SBS dual carbon-belägg)

Är det gruppindelning på kvällskörningarna? Eller är det bara om det är många deltagare?
Brukar vara indelat gat- och licensåkare bara och gatåkarna kör första halvtimmen varje timme. Förarmöte strax innan första passet som börjar kl 17

Last edited:
Är det gruppindelning på kvällskörningarna? Eller är det bara om det är många deltagare?

Beror på hur många som kommer, men som prognosen ser ut borde det bli 2 grupper. Vi brukar inleda med gatgruppen om vi delar in det i grupper.

Kommer förmodligen köpa en gixxer k7 banhoj nu till helgen och tänkte bara fråga vad det kommer bli för väder vid nästa kvällskörning den 20/9? Skulle vara roligt o testa hojen en gång i perfekt väglag innan säsong är slut.

Mvh Achtung

Kommer förmodligen köpa en gixxer k7 banhoj nu till helgen och tänkte bara fråga vad det kommer bli för väder vid nästa kvällskörning den 20/9? Skulle vara roligt o testa hojen en gång i perfekt väglag innan säsong är slut.

Mvh Achtung

Beror på vad du betalar :D

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing