2011 års bandagar med FIVER

Man får tacka för en trevlig dag o kanonväder var det också. Blir fler gånger. :)

Vad är tidsuppdelningen för gatgruppen? Jag funderar på vilka däck jag ska ha på först för att få adekvat väta till regndäcken..

Vädret ser ju bra ut så det blir körning. Idag så kommer några polare med på minst en RC30, troligen två och skall puttra runt.

Vi syns :tummenupp

Vi startar med gatgruppen kl 17, förutsatt att det blir så många att vi behöver dela upp det. Vädret ser bra ut!

Snart dags för ny kvällskörning! Glöm inte bort att boka den 3-4 september, 2 dagar med mycket körtid!

Hoppas det gick bra med han/hon som körde omkull 3e passet i gatgruppen idag! Såg inte trevligt ut.

Var där med bilen dom sista minuterna idag. Synd att hojen är sönder och behöver lite kärlek. Men jag återkommer den 3dje och kör ett par varv! ;)

Var lägger man bilder och filmer från kvällen? Här eller har Fiver en egen tråd i Banåkningsbilder-delen kanske?

Det sägs att föraren till R6an som la sig i sista passet klarade sig hyfsat trots allt. Önskar dig ett snabbt tillfrisknande! :tummenupp

edit:
Nu har jag laddat upp 38 bilder fångade ur GoPro-filmen i ett Picasa-album

Thekid1.jpg

Last edited:
Ja idag blev det inte många varv inte.
Skönt att höra att det gick hyffsat bra för killen ändå.

ja, tack för en bra dag. Synd att det blev som det blev och inte så mycket kört men mycket bra att ni ordnade till det ändå :tummenupp

Hoppas att alla är nöjda med kompensationen.
Enligt de uppgifter vi fått mår föraren bra.

Glöm inte bort att anmäla er till den 3-4 september!

Bankörning 2011-08-23

Jag är mycket nöjd med både kompensation och körningen (det blev ju ändå 10 mil på banan).
Det viktigaste är ändå att det gick bra för föraren som kraschade!!
KRYA PÅ DIG!!

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...