2011 års bandagar med FIVER

Själv hoppas jag att ingen tog några bilder alls, fy fan vad dåligt det gick för mig i lördags! Inget flyt, ingen speed, ingenting var roligt med körningen, åkte mest runt och var skraj... (nu är jag jävligt bitter) :mad:

Men men, alla kanske har någon sådan dag ibland. :va
Hoppas på revansch nu på tis-kväll. För det är väl en grupp med gathojar på kvällskörningarna?

Dock skoj med planet som landade på rakan, var det nödstopp eller planerat? vad fasen hände med banderollen?

Själv hoppas jag att ingen tog några bilder alls, fy fan vad dåligt det gick för mig i lördags! Inget flyt, ingen speed, ingenting var roligt med körningen, åkte mest runt och var skraj... (nu är jag jävligt bitter) :mad:

Men men, alla kanske har någon sådan dag ibland. :va
Hoppas på revansch nu på tis-kväll. För det är väl en grupp med gathojar på kvällskörningarna?

Dock skoj med planet som landade på rakan, var det nödstopp eller planerat? vad fasen hände med banderollen?

Planerat stopp, han släppte ner banderollen eftersom han skulle flyga vidare och planet drar mer soppa med banderollen bakom. Han måste släppa den innan han landar.

Planerat stopp, han släppte ner banderollen eftersom han skulle flyga vidare och planet drar mer soppa med banderollen bakom. Han måste släppa den innan han landar.

Där ser man, hade varit mindre sköj att ligga 250+ på rakan och få en flygplansbanderoll över skallen. :D

Nån som vet om det finns några fler körningar på Anderstorp i sommar? Någon annan än Fiver som anordnar något?

Tack för en rolig kväll!

Vilken SUCCÉ med kvällskörningen!

Första två passen går helt sjukt kanonbra, tyckte fanemej höra applåder ifrån läktarn när jag dundrade förbi start o mål! :hojraket

Kanonväder, kanonfolk , kanonbra med öppen depå (även fast man blir ett rundningsmärke för licens)

Denna körning satte jag även personbästa... (den enda tid jag tagit dock)

Det blev... *trumvirvel* 2.09.38!!!!

I sommar skall jag jaga 2 minutarn! :D

Vilken SUCCÉ med kvällskörningen!

....

I sommar skall jag jaga 2 minutarn! :D

- Kan bara instämma, en riktig kanonkväll blev det!!!

1a gången med tidtagning också....och lilla Hondan fick till ett flertal 2.03-varv (bästa 2.03.3) . 2 minuter here I come... :-)

Bara att hålla med, mycket bra körning igår.
Min hoj kändes slöare än vanligt, kan det vara vädret, värmen eller luftfuktigheten som spelade in.:va
Någon annan som fick samma uppfattning?

Glöm inte bort vårt stora sommarevent tillsammans med Team Trackday från Danmark. Under den helgen blir det både Honda Rider Academy, en deltävling i danskt mästerskap samt ett 2-timmars race på fredag kväll mellan 16 och 18. Tidsschema kommer snart på www.fiver.se

Var hittar jag info och anmälningsformulär till licenskurs 1'a aug?

Länken "licenskurs" innehåller gammal info.

Behöver man förboka kvällskörningen eller är det bara att droppa in? Betalar man i så fall på plats?
Hur många grupper/pass brukar det bli på en kväll?

Behöver man förboka kvällskörningen eller är det bara att droppa in? Betalar man i så fall på plats?
Hur många grupper/pass brukar det bli på en kväll?

Man kan inte förboka, endast drop in! Vi kör max 2 grupper, en licens och en gatgrupp.
De flesta gånger har det varit öppen depå.
Imorgon kväll kommer vi att reservera 2 st tjugominuterspass till 2 bilar som ska testa. I övrigt blir det som vanligt.

Vi är ett gäng på 5 pers från Helsingborg som bokat oss till den 2:e juli, vi har två släp och fem hojar vilket inte går att mixa och matcha.
Vi söker nu någon annan från NV Skåne som är intresserade av en plats på ett släp. Vi delar på släphyran och soppan ToR Anderstorp.

PM:a om du är intresserad.

P.S. Vi är ohyggligt trevliga! D.S.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma