2011 års Bandagar med Actionpics.se

Går det att få tag på Dunlops racedäck genom er?

Nej, NTEC däcken från Dunlop Birmingham går endast att nå genom TL Racing. Tävlingsdäcken är en egen division inom Dunlop/Good Year som utvecklar själva och låter sen "vanliga" dunlop ärva vissa funktioner och formulas.

Actionpics kommer att erbjuda GP Racer D211 (mönstade och slicks), Qualifier, Roadsmart och mutant för supermotard.
GP Racer D211 har NTEC teknologi från racingdäcken men är inte ett renodlat tävlingsdäck, funkar utmärkt på bandagar men får inte förväxlas med ett sprint-racedäck som endast ska hålla i 30 min och sen plockas av.

/Nitrous

Actionpics och Duells förstärker samarbetet till säsongen 2011Shoei XR1100 hjälmar kommer att finnas test/provkörning på alla Actionpicsdagar.
XR-1100 fick betyget 5 av 5 stjärnor i brittiska statens hjälmtestet SHARP!
Testa en Du med. Första tillfället blir 2-3 Maj på Mantorp Park.

Som vanligt kommer fina produkter från Duells lottas ut på säsongen sista dagar Mantorp Park 7-8 Sept.

Nyhet - Boka plats i Depåbox på Gelleråsen & Mantorp
På alla trackdays med Actionpics på Gelleråsen och Mantorp kan Du boka plats i depåbox eller varför inte en hel box om ni är ett kompisgäng. Med en plats i depåbox har du alltid tillgång till el utan problem, skydd från ev. regn och vind, säker förvaring nattetid med låsta dörrar och portar.
Glöm alla besvär med tält som ska transporteras och sen förankras
På Gelleråsen är man 4 st per depåbox och på Mantorp 6 st (större depåboxar).
Pris per plats och dygn är 250:- inkl moms eller 400:- inkl moms för två dgr.

Kontaka Actionpics för bokning, betalning mot faktura 30dgr före hyrestillfället.

Risken för regn kommer vara minimal på Mantorp 2-3maj då jag bokat boxplats! :tummenupp

135 dagar dit nu men vem räknar.... :rolleyes:

Bra där Johan :tummenupp Depåbox är även skönt för att slippa stekande sol :)

Duells & Actionpics förstärker samarbetet med Shoei
Shoei XR1100 hjälmar kommer att finnas för test/provkörning på alla Actionpics bandagar.
XR-1100 fick betyget 5 av 5 stjärnor i brittiska statens hjälmtestet SHARP!
Låna En och testa Du med. Första tillfället blir 2-3 Maj på Mantorp Park.

God Jul önskar Actionpics.se

Priser med Destination Gotland

Anmälda till Gotland Ring 2011 ska nu ha fått mail med pris och bokningsinformation till färjor 2011 med Destination Gotland.

Har du inte fått något mail så kontaktar du Actionpics via mail.

/Nitrous

Actionpics.se tackar alla gamla och nya deltagare för säsongen 2010.

Visste Du att våra äldsta deltagare är 70+ och kör sporthoj! Det finns inga gränser när man har roligt.

Nu blickar vi framåt och välkomnar säsongen 2011 som bjuder på flera nya spännande inslag som vi är stolta över att kunna erbjuda.

Häng med 2011, det här blir bra :tummenupp

//Marcus & Lillan

Platstillgången uppdaterad i första inlägget

Platstillgången är uppdaterad, snart fullbokat i alla grupper på Mantorp Park 2-3 Maj.
Du har väl inte glömt att börja boka dina bandagar till 2011!

Bike och Actionpics förnyar och utvecklar samarbetet
Vi är glada att utveckla och fortsätta samarbeta med tidningen Bike. Som deltagare kommer du att fortsätta kunna vinna prenumerationer på tidningen Bike som vi lottar ut på varje bandag Actionpics arrangerar.
Som prenumerant på tidningen Bike har du möjlighet att vinna bandagar och ta del av andra bra erbjudanden.

Mc Mässa "På Två Hjul"
Actionpics kommer du att kunna träffa på mässan under torsdagen och fredagen.
Vi finns i Suzuki montern A37:20 och i tidningen Bike's monter A17:21 på torsdagen och fredagen.

/Marcus & Lillan

Gotland Ring 3-5 Juni är nu fullbokad i samtliga grupper.

Till helgen 27-29 Maj finns platser kvar i Lugn grupp endast!

/Nitrous

Mellan vilka tider kör vi på Gotland?
Vi kör alltid mellan 9-16 på Gotland Ring.

Sker det stopp som ligger på motorbanans ansvar (t.ex. brist på saneringsmedel eller liknande) så förlängs bantiden med motsvarande stopptid. Naturligtvis ska vi undvika sådant men oförutsedda händelser har och kan inträffa :)

/Nitrous

Enligt bokningen på Destination Gotland så började det blir rätt fullt ifrån Nynäs "de vanliga tiderna" (Tors. förm -> Sön. kväll) när jag ringde för nån dag sen.

Platstillgången uppdaterad i första inlägget!

Kampanj på utvalda Dunlop däck som du kan köpa genom Actionpics. 500SEK tillbaka på utvalda däck som beställs mellan 14 feb och 31 mars.
Beställer du genom Actionpics ingår fri omläggning vid bandag i sommar.
Läs mer på www.actionpics.se

/Nitrous

Mantorp Park 2-3 Maj: Finns endast plats kvar i Medel gruppen och Snabb grupp på tisdag 3 maj, måndag 2 maj är fullbokad i Snabb grupp!

Gelleråsen 14-15 Juni har endast 2 st platser kvar i Race gruppen, sen är det fullbokat.

/Nitrous

Hej alla hojåkare!

Jag skulle tycka att det vore roligt med att testa köra min hoj på bana någon gång men hur funkar det egentligen?. Har aldrig gjort det men är rätt sugen på att testa någon gång i sommar nu, lutar nog mest åt kinnekulle-banan. Men vad bör man veta? Har bara kört på vanlig väg annars!

Tacksam för alla svar!

Ska du köra på Kinnekulle så kan jag som Skövdebo komma med tips på hojfix innan eller nått, om så önskas.

Nitrous,
Kullen, går det att boka en dag?
Har ni föråkare så det räcker?

Ska du köra på Kinnekulle så kan jag som Skövdebo komma med tips på hojfix innan eller nått, om så önskas.

Nitrous,
Kullen, går det att boka en dag?
Har ni föråkare så det räcker?

Tyvärr R2, det är två dagar som gäller.
Föråkare har vi men nya duktiga instruktörer som vill ge coaching och är engagerade och motiverade är det däremot alltid intressant att komma i kontakt med.
Ansökan med info om sig själv per mail till info"snabelA"actionpics.se

/Nitrous

längtar så in i till gotland ring :)... ska bli kul å få tillbringa så många dagar på ön och åka bge i 6 dagar :) skål syns på ön

Gelleråsen 14-15 Juni är helt fullbokad nu!

Glöm inte boka depåbox :tummenupp

/Nitrous

Bara jag som blir glad när bandagarna börjar bli fullbokade? Mest pga att jag lånade pengar i sista sekund för att hinna boka själv, och tydligen tagit ett mkt bra beslut.. :D

Ska bli kul att få se er erfarna rävar in action för första gången 3 maj :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti