2007, ska det inte vara framtiden snart?

Last edited:
Vi borde iallafall ha så att det liksom går att beställa saker på internet och få hem dom samma sekund. Eller tänk när man ska göra frukost, beställa hem två rostade mackor, fyra skivor rökt skinka och ett glas apelsinjuice. T.ex

SMS:a över skiten bara... :tummenupp

Menar du inte Dr. Med. Gyn.?:va

Nej jag innehar den åtråvärda titeln "Filosofisk Gynekolog", mest pga att jag är ful och folkskygg.

Vi borde iallafall ha så att det liksom går att beställa saker på internet och få hem dom samma sekund. Eller tänk när man ska göra frukost, beställa hem två rostade mackor, fyra skivor rökt skinka och ett glas apelsinjuice. T.ex

Tanken är ju bra, men frågan är vad som händer när det blir routingfel, roundrobin eller bara paketförluster.
Ja menar, man vill ju inte ha nåns gamla lösdildo när man beställer frukost, eller få samma jävla smörgås om och om igen varenda sekund, eller bara ett hörn av prickigkorven.
Eller, gud förbjude, att nån skulle hacka löken jag just beställde! :mad:

Last edited:
Flygande bilar har funnits länge!

attachment.php

När Duke Nukem Forever släpps, då jävlar lever vi i framtiden med flygande fusionsdrivna bilar och nanoimplantat i hjärnan!

i ett doom spel jag hade när jag va liten som utspelade sig i framtiden (1997:rofl) fanns teleportrar och massa annat så vi ligger redan 10 år efter :(

För vilken gång i ordningen?

Förstqa gången det faktiskt får ett spikat datum har jag för mig. Eller andra gången. Heh.
Men det är inte 3D Realms som bygger det nu, utan ett annat företag och några kodapor som spelade och älskade Duke när de var små.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt