Nu vet jag inte riktigt men varför har Canada en 2007 r6 som ser ut så här... ful som fan? Ser ut som en gammal modell. Fel bild?
http://www.yamaha-motor.ca/products/products.php?color=BL&model=2062&group=M#contentTop
Är detta en PS-bild av r6/r1-06 eller är det en r1 -07?
http://cbrworld.net/forums/thread/237957.aspx
http://www.yamaha-motor.ca/products/products.php?color=BL&model=2062&group=M#contentTop
Är detta en PS-bild av r6/r1-06 eller är det en r1 -07?
http://cbrworld.net/forums/thread/237957.aspx