2007 Ktm

dread

Wenna
Gick med
21 Aug 2004
Hoj
Honda CBR600RR -05 (stunt)
Surfade runt pa nätet lite o hittade dessa bilder pa som pratas om att vara 2007 ars sx 450.

Bägge hojjarna ser ut att ha samma ram, sving och motor sa jag gissar att det är prototyper som testas.

Bifogat

• 07ktm.jpg
    07ktm.jpg
    88.3 KB · Visningar: 270
  • 07ktm2.jpg
    07ktm2.jpg
    67.9 KB · Visningar: 214
dread skrev:
2093551 Surfade runt pa nätet lite o hittade dessa bilder pa som pratas om att vara 2007 ars sx 450.

Bägge hojjarna ser ut att ha samma ram, sving och motor sa jag gissar att det är prototyper som testas.

Ram och sving ser ju ut att vara likadana, men motorn vetefan :va

Rasorblade skrev:
2093554 Ram och sving ser ju ut att vara likadana, men motorn vetefan :va

Syns bättre fran andra sidan som pa dessa bilder......

Bifogat

• ktm072.jpg
    ktm072.jpg
    89.1 KB · Visningar: 166
  • ktm07.jpg
    ktm07.jpg
    119.5 KB · Visningar: 132
dread skrev:
2093551 Surfade runt pa nätet lite o hittade dessa bilder pa som pratas om att vara 2007 ars sx 450.

sexigt :drool :drool
btw, varför har den på den undre bilden -06 plast medans den övre har helt ny :va

Om inte KTM gör en riktigt race sving på sina SMR till nästa år vill ja inte va me längre, Aprilia tog steget nu får dom fan följa efter..

-Rosen- skrev:
2094326 sexigt :drool :drool
btw, varför har den på den undre bilden -06 plast medans den övre har helt ny :va

Båda helbilderna på hojen till vänster är med nya plasten, de andra är med nuvarande design.

Vettefan om nummerplåtarna bak var så snygga. Ser ut som nån Dakarhoj med gigantisk ljuddämpare, kul att vurpa på den sidan och förstöra hela ljuddämparen...

rejser skrev:
2094718 Båda helbilderna på hojen till vänster är med nya plasten, de andra är med nuvarande design.

Vettefan om nummerplåtarna bak var så snygga. Ser ut som nån Dakarhoj med gigantisk ljuddämpare, kul att vurpa på den sidan och förstöra hela ljuddämparen...
okej, på min skärm så är de översta bilderna placerade vertikalt iaf. men som du säger den plåten är inte det finaste. men kylarvingen är det inget fel på :tuttar

Man får hoppas att elstarten funkar när dom har kastat kicken!

dread skrev:

Olof Eriksson skrev:
2095829 Är det jag som ser tokigt eller är det radialmonterat ok fram?

Fabriks special special 52mm alugaffel vettu...så du ser rätt.
Om det kommer på standardhojarna är väl en annan sak.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti