2006 Zx10r ful?

Hoztic skrev:
Ja, både 10'an och zzr'en är vansinnigt fula! Har dom blinda designers? :va

Gött att se att smaken e som den berömda baken :pannkyss Fan va trökigt om alla såg ut som 10:an eller ännu värre som rettan :D

Jag gillade inte nya Gixxern när den kom med det där patetiska lilla FETA utblåset ... Nu så tycker jag att det e skitfräkkt :kocko :D

Jaja JAG VILL HA 10:AN IAF :huvet :huvet :tuttar

Fürstenhoff skrev:
Sluta genast upp med DROGER!! Inte lagligt!!

Du kan göra vad som med Kawlaskakis 1400 moppe utan att ens komma i närheten av att få den önskvärd!!

Katastroflarm 19B.

/Fürstenhoff.

:klappar :2cool

okej färgen kanske inte faller pojkarna i smaken men är man tjej så är man :tungan, 750:n vill man ju bara ha.

Bifogat

• IMG_3100.JPG
    IMG_3100.JPG
    85.8 KB · Visningar: 267
Last edited:
Fürstenhoff skrev:
ZX6'an kan jag sova med men dom andra två går till historien som dom värsta skapelserna inom mc industrin!! :pannkyss

/Fürstenhoff.
För mig är BMW o deras cyklar designmässigt vidrigt som släppts loss på världsmarknaden..

2fast4hjo skrev:
:klappar :2cool

okej färgen kanske inte faller pojkarna i smaken men är man tjej så är man :tungan, 750:n vill man ju bara ha.
Där har Du verkligen hittat ett exemplar av fula cyklar..En front som är helt fel o blinkande speglar blir bara för mycket..

Kan bara instämma med tidigare talare, de är ruggigt fula båda två.
"Gamla" 10R var ju snygg men nu känns den bara fel.
1400 ska vi inte prata om, jag tar nog hellre en Guldvinge.
Hoppas de säljer dåligt så vi får se något snyggt nästa gång, de kan ju trots allt göra snygga hojar.

#space skrev:
Där har Du verkligen hittat ett exemplar av fula cyklar..En front som är helt fel o blinkande speglar blir bara för mycket..
Två dammsugarslangar rakt in i ramen, de ä fett de! :hihi

den är ju as ful.. däremot är ju nya r6 å r1 båda ser riktigt smidiga ut..

Gillar fronten, den är inte lika tillyxad nu. Synd bara att de hakade på gayseatpipes trenden (för sent dessutom).
Pipan skulle varit kvar som på 05'an eller samma stuk som GSX-R750/600 -06, INTE som Yamahas design på R6'an.

Hoztic skrev:
Ja, både 10'an och zzr'en är vansinnigt fula! Har dom blinda designers? :va

Moahaha.. Du är bara Suzukireligiös. Själv är jag promiskuös. Tidigare hade jag jäääävligt svårt för Kawagrönt, men den här är ju riiiktigt mycket :hihi :pannkyss :tuttar :tungan :yoparty :tummenupp

sandstream skrev:
Två dammsugarslangar rakt in i ramen, de ä fett de! :hihi
Ett i sitt slag bevis på lyckad brutal design :tummenupp Men det kommer aldrig att bli tummen upp för blinkande backspeglar.. :)

Måste hålla med om att nya ZX10:an är fulare än förra varianten. Den nya ser alldeles för tung och touringaktig ut medan den förra var Kawasakibrutal i sin design.

Last edited:
#space skrev:
Ett i sitt slag bevis på lyckad brutal design :tummenupp Men det kommer aldrig att bli tummen upp för blinkande backspeglar.. :)

Blinkande speglar är touring, eller hur?

Fast jag har ju centralstöd (integrerat depåstöd) på min så jag ska bara hålla truten. :rolleyes:

Jaaa, jag avstod ju från att beställa en ny ZX-10R efter att jag sett dom första bilderna. Gillade inte alls den nya designen, tyckte den var rent ful...

Men den växer lite i mina ögon. Fronten är faktiskt riktig snygg, och efter att ha sett några nya "10'or" i racekostym, men lite mindre (och snyggare) ljuddämpare, så börjar jag överväga att åka en -06 (eller -07) till nästa säsong. Min får duga en säsong till...

#space skrev:
Jag tror det kommer att bli vanligare i framtiden då det är ett enkelt sätt att få upp blinkersena så att hojen syns bättre i trafiken.

Ful är den väl inte direkt men förra årets modell var absolut snyggare.

Lite synd att de har dumpat de smala och spetsiga linjerna. Nu ser den mest ut som en GSX-F, dvs allt flyter samman till en klump, det saknas något som bryter av

Riktigt ful... Nya Honda CBR 600RR o 1000RR*dreggel* samt nya R6 *dreggel* R1:an var snygg den också

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...