Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Olof Eriksson skrev:Måste ju vart ett måndagsex av R6an.
Inte alls. Den ska inte ha mer effekt. Den har nästan lika mycket som ZX636 som uppger 136. Yamma uppger 133.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olof Eriksson skrev:Måste ju vart ett måndagsex av R6an.
Fungerar underbart braburner skrev:Växellägesindikator på Suzukin, tillbaka till 80-talet.![]()
Det är inte det jag menar utan kurvan... Okay att den var nån hästkraft kort mot gsxr:en i registret påväg upp mot effektmax men det där är ju bara för mycket, dessutom sånna "del-toppar"...Don Quixote skrev:Inte alls. Den ska inte ha mer effekt. Den har nästan lika mycket som ZX636 som uppger 136. Yamma uppger 133.
Tyvärr ser registret ofta ut så på 600cc, så det är snarare Suzuki som lyckats jääävligt bra.Olof Eriksson skrev:Det är inte det jag menar utan kurvan... Okay att den var nån hästkraft kort mot gsxr:en i registret påväg upp mot effektmax men det där är ju bara för mycket, dessutom sånna "del-toppar"...
110hk är väl bra, men registret dit är sämre.
Men då så, då är det väl bara att sälja ditt skräp och komma med i Gixxer-klubben till nästa årisse skrev:Tyvärr ser registret ofta ut så på 600cc, så det är snarare Suzuki som lyckats jääävligt bra. och Växelindikator är helt rätt.
sandstream skrev:Men då så, då är det väl bara att sälja ditt skräp och komma med i Gixxer-klubben till nästa år![]()
Jag lovar, om du lovar att vi bytlånas en sväng på Gotlandisse skrev:Det är faktiskt inte alls omöjligt, men säg inget i CBR tråden/N
Swedie skrev:Här är jag på R6an iaf. Den är sjukt snabb som du ser på bild![]()
Jepp. R6an är bättre på många områden. Med helsystem och PCIII så har vi inga problem med effekten heller.isse skrev:Galning o köra så fort med stödet utfält!!
Är du fortfarande lika säker på att du ska byta bort CBr´en ?![]()
/N
Swedie skrev:Jepp. R6an är bättre på många områden. Med helsystem och PCIII så har vi inga problem med effekten heller.
Nej, men i SuperStock 600.isse skrev:Får man ha det i STD600 2006 ?
/N
okay, jag var lite dåligt påläst.Swedie skrev:Nej, men i SuperStock 600.
Standard 600 finns inte längre.
Det trista är ju att KGK bara verkar ta in 750&600 i blå/vitt endast, inte för att färgen är ful, men lite valfrihet hade varit kul. (och den svart/röda 600´an är jevligt fin).sandstream skrev:Jag lovar, om du lovar att vi bytlånas en sväng på Gotland![]()
Jajajajaj det brukar låta såOlof Eriksson skrev:Måste ju vart ett måndagsex av R6an.
!Swedie skrev:Här är jag på R6an iaf. Den är sjukt snabb som du ser på bild![]()
Förresten så tror jag att den taskiga kurvan kan ha lite och göra med att Yamaha möjligen gjort sina beräkningar på att R6an skall ha luft genom Ramair-systemet. Alltså för att få jämnare kurva, så måste du köra hojen.
![]()
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |