Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Coola Ola skrev:2132938
Nu kommenterade jag iofs bilderna som BadToy tagit. Verkar ju inte varit fråga om några Gbg-kravaller i vilket fall som helst. Och av de 2.4 miljoner som nämns som kostnad för dagen är ju den klart övervägande delen kostnaden för polisinsatsen, inte direkta kostnader för skadegörelse.
Valen skrev:2135098Grattis, det här inlägget överträffar faktiskt många av dina tidigare dumma inlägg. Hur mycket större hade notan varit på om polisen inte hade varit på plats tror du?
Coola Ola skrev:2135738Ingen aning. Vet du?
Valen skrev:2135775Om småglina fick härja fritt tror jag t.o.m. du fattar att det skulle kosta en smula mer i form av skadegörelse.

Valen skrev:2135775Om småglina fick härja fritt tror jag t.o.m. du fattar att det skulle kosta en smula mer i form av skadegörelse.
Pinky skrev:2136207Jävla patrask är vad det är. En ordentlig plogbil i 100 knyck skulle göra susen. Om ingen annan vill köra så kan jag ta mig i kragen och ta över spakarna.
spectre skrev:2136230Så bara för att det kostar dig några kronor om året så ska dom dö? Vill du veta nått bra som jag kan göra för din skull, jag tänker skänka dig 20 kronor vid löning så slipper du vara sur pga den fruktansvärt omfattande skadegörelsen som kostade dig några kronor!
Ädit : Vid närmare eftertanke så får du bara 15kronor då det blir en femma för frimärket också.![]()
.spectre skrev:2136230Så bara för att det kostar dig några kronor om året så ska dom dö?
Coola Ola skrev:2135797Kanske. Eller så hade de inte tyckt att det varit lika tufft längre och gått hem o skrivit tuffa kampsånger eller nåt annat livsavgörande istället.
Jag skulle kunna tänka mig att betala för att få nöjesbanka lite på AFA-nördarna.Olzki skrev:2136902Tänk hade man blivit polis hade man fått betalt för det....![]()

Börjar det inte bli lite tröttsamt att stava som en sjuåring?Markus skrev:om man sluttar jaga chuvar så kanche de tyker de e dummt att chuva sacker !!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111
Inte ett dugg, men du satt uppe sent och funderade ser jag.morlock skrev:2137066Börjar det inte bli lite tröttsamt att stava som en sjuåring?
morlock skrev:2137066Börjar det inte bli lite tröttsamt att stava som en sjuåring?
Valen skrev:2137889Nejdå, här handlar det bara om att lägga sig på samma nivå som den man replikerar till. Det visar sig att vederbörande har lättare att förstå vad man menar. Ungefär som när man pratar med ett barn.
Esquire skrev:2137055Jag skulle kunna tänka mig att betala för att få nöjesbanka lite på AFA-nördarna.![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |