2005's första SH-tröjomgång

Status
Ej öppen för fler svar.
Alicia skrev:
Kan som sagt bli förseningar, dessutom måste posten beställa hem paket så att tröjorna kan skickas iväg, förmodligen hinner vi få iväg tröjorna så att dom kommer fram på måndag
ta det lugnt ... man skall inte stressa, det är jobbigt har jag hört :va

så nu har det varit måndag i 56 minuter och fortfarande ingen tröja... :va

För övrigt så har det varit en händelserik kväll med skottlossning utanför mitt jobb. Helt vanlig kväll i ängelholm alltså... :kocko

TurboTorsk skrev:
Okej.
Skickas dom ut imorn eller kommer dom imorn?
Eftersom hon skrev att hon skickar dom imorgon så tror jag hon menar att hon skickar dom i morgon. Fasst hon kan ju iofs skrivit fel :va Inte vet ja men ja tror hon menar att hon skickar dom i morgon, hehe

Baah, tjabb om dessa tröjjor hela tiden. Om vissa kan lugna könet så kanske dem kommer fram snart. Ju mer skit folk skriver här ju längre tid tar det att få tröjjorna. Dessutom så tror jag inte att tröjjorna kan rädda världen... Det verkar ju som om dem vore livsviktiga för vissa personer. Nämner inga namn.. HRRRMMMTurboTorskHrmmmm hrmm

TurboTorsk skrev:
Nee, men det är inte tröjan i sig igentligen, Det är bara det att jag inte förstår hur det kan ta så långt tid att få en tröja! Jag vet att det är många som beställt, Men jag tror nog swedie får ändra sina rutiner lite faktiskt, Man kan ta tidningen bike tex: När jag beställde en tröja därifrån då fick jag den efter två dagar, Men men Någongång får man väl tröjan, jag har ej någon direkt broska med tröjan!

Tror inte Bike väntar in tillräckligt många beställningar för att sedan trycka upp tröjorna.

TurboTorsk skrev:
Nee, men det är inte tröjan i sig igentligen, Det är bara det att jag inte förstår hur det kan ta så långt tid att få en tröja! Jag vet att det är många som beställt, Men jag tror nog swedie får ändra sina rutiner lite faktiskt, Man kan ta tidningen bike tex: När jag beställde en tröja därifrån då fick jag den efter två dagar, Men men Någongång får man väl tröjan, jag har ej någon direkt broska med tröjan!
tror du jag har förgjorda tröjor där det står "Jag har frågat hundra gånger när jag får min tröja, men ändå fick jag den sist" och där det råkar även stå "TurboTorsk" på den? Skulle jag det skulle jag ha den hos dig på 1 dag.

Kevorkian skrev:
Tror inte Bike väntar in tillräckligt många beställningar för att sedan trycka upp tröjorna.

De har förtryckta T-shirts... Så beställs en tröja, kan det direkt tas ut den högen o skickas ut.

Nej men det är ju det jag menar!
Inte för att jag kanske ska uttala mig om denna sak för jag har ej någon erfarenhet av detta, Men så fort någon beställt en tröja så kanske man ska trycka den tröjan som personen beställt, istället för att vänta på att det är tillräckligt med personer som beställt och sen trycka tröjorna! Jag kan inte säga om det är någon bra ide osv men det är bara ett förslag!? På så sätt kanske det går lite fortare, eller det kanske rent av blir krångligare inte vet jag! :confused:

Kevorkian skrev:

TurboTorsk skrev:
Inte för att jag kanske ska uttala mig om denna sak för jag har ej någon erfarenhet av detta, Men så fort någon beställt en tröja så kanske man ska trycka den tröjan som personen beställt, istället för att vänta på att det är tillräckligt med personer som beställt och sen trycka tröjorna! Jag kan inte säga om det är någon bra ide osv men det är bara ett förslag!? På så sätt kanske det går lite fortare, eller det kanske rent av blir krångligare inte vet jag! :confused:

Kanske funkar om man har eget tryckeri och inget annat att göra om dagarna.

TurboTorsk skrev:
Nja, först och främst kostar det multum att göra så (att trycka en och en). Sen köar jag för att få tid hos tryckeriet. Det är ju inte direkt så att jag är deras enda kund. Så för att få ner kostnaderna per tröja och för tryckeriets bäst, så gör jag som man ska.

Uppstått lite problem, Swedie har fått magsjuka.
Jag hittar ingenstans i den här stan men jag ska försöka få iväg tröjorna
som är klara om jag hittar någon som kan guida mig

MEN HJÄLP HENNE FÖR TUSAN!

fortfarnade intet nytt här,men, nu vet man att den borde komma innan helgen. :fyllisar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey