2005's första SH-tröjomgång

Status
Ej öppen för fler svar.
Lucci, du är jobbig.

Du har skrivit 4 ggr på denna sista sida av denna tråd och det står att tröjorna kommer (kanske) i slutet av nästa vecka.

Det går inte att beställa längre. Nya beställningar tas emot nån gång senare i vår.

Hoppas verkligen att tröjorna kommer nu i veckan, känns som man har väntat en evighet på tröjan :)

Swedie skrev:
Lucci, du är jobbig.

Du har skrivit 4 ggr på denna sista sida av denna tråd och det står att tröjorna kommer (kanske) i slutet av nästa vecka.

Det går inte att beställa längre. Nya beställningar tas emot nån gång senare i vår.

HaHahahahahah Den var bra :tummenupp
Helt rätt, kunde inte sagt det bättre själv :D

ADIOS skrev:
Man e som ett barn på julafton! Man smyger ner i trapphuset för att hämta posten, och så sakta öppnar man post facket och tittar efter brev från våran lilla :tomten swedie

Ingen har fått sina tröjor. De anlände till tryckeriet idag. Trycks i veckan. Förhoppningsvis klara och utskickade på torsdag så ni får dom på fredag.

*suck* säkert mitt med...och jag som hade tänkt mig att ha min tröja på mig på Bella-mässan i Danmark på lördag....

:tråkad :4skrika :fyllisar :fakta :banana

(översättning: tråkigt att vänta på sin tröja, bara den kommer innan helgen, det har ju swedie skrivit, då blir jag glad!)

pakopak skrev:
:tråkad :4skrika :fyllisar :fakta :banana

(översättning: tråkigt att vänta på sin tröja, bara den kommer innan helgen, det har ju swedie skrivit, då blir jag glad!)

Det står förhoppningsvis :fakta :D men hoppas verkligen! :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey