Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fireblade skrev:Någon mer än jag som tycker den påminner rätt mycke om R1:an
Citat:Lilla_damen skrev:Jag! färgsättningen känndes knappast nyskapande..
Citat:Lilla_damen skrev:Jag! färgsättningen känndes knappast nyskapande..
sandstream skrev:Synd bara att Kawwa och Suzuki inte hakat på Yamaha och Hondas lösningar med ljuddämparen/rna under sadeln.![]()
Men det är ju så förbannat fult på nya R1000, hade de gömt skiten under sadeln hade den troligtvis sålt bättre (en del muppar dömer ju ut den bara för ljuddämparen).sunkan skrev:tycker fan de e bra att någon har behållt de "vanliga" avgassytemet!:.
Kreuger skrev:Finns det nå fakta på om det är nå skillnader från -04an? typ mått, effekt, material osv? Eller är det samma med ny färg?
Ninjaboy skrev:Har alla fall noterat att alla färgval har ett rött R i ZX-10R på kutsen jämfört med gult för 2004.![]()

Kreuger skrev:Finns det nå fakta på om det är nå skillnader från -04an? typ mått, effekt, material osv? Eller är det samma med ny färg?
Axxexs skrev:Dom ska ha rättat till barnsjukdomarna från '04. Framfälg, generatorlager och en annan sving tydligen? Annars så är den nog likadan.

04 finns bara i svart/grå. grön. och blåNyteknik skrev:Fanns den i sliver tidigare? Snyggt i alla fall.

sandstream skrev:Men det är ju så förbannat fult på nya R1000, hade de gömt skiten under sadeln hade den troligtvis sålt bättre (en del muppar dömer ju ut den bara för ljuddämparen).
Tror inte att det är någon modefluga utan seatpipes kommer de flesta sh:ar att ha inom några år.
olaking skrev:Det skulle vara snygt om nån gjorde seatpipsen som honderna i motogp, som t.ex barros. kan bli problem med regskylt och liknande dock.

Ninjaboy skrev:Fälg har ju alla fått bytt och generatorn har väl de som behövt fått bytt men vad är det för fel på svingen, det har jag aldrig hört?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |