2005 Kawasaki ZX-10R

sandstream skrev:
Synd bara att Kawwa och Suzuki inte hakat på Yamaha och Hondas lösningar med ljuddämparen/rna under sadeln. :(

jag gillar hojen før att den FORTFARANDE har pipan vid sidan om. Seatpipes blir inte samma sak. Riktigt schysst nær man kan køpa ett snyggt slipon som syns!

keep it!
 
Greenblood skrev:
Dom måste förlänga den för att hojen ska bli lugnare och stabilare och därmed ännu snabbare runt en bana.

Den där långa svingen kan väl de som bara vill köra bana få ha då, jag vill ha ett exemplar med "lekvänliga" svingen :yoparty Klart det ska gå på slangen hela tiden!! :banana
 
Kreuger skrev:
Den där långa svingen kan väl de som bara vill köra bana få ha då, jag vill ha ett exemplar med "lekvänliga" svingen :yoparty Klart det ska gå på slangen hela tiden!! :banana

Ja för den kommer ju säkert att vara skitsvår att få upp på slangen med lite längre sving! :rofl
 
:arsele Antagligen blir det inget större problem även med lite längre sving men förändringen är ändå en försämring ur leksynpunkt!

Hur mycket längre ska den bli egentligen?
 
Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top