2005 Kawasaki ZX-10R

Nyteknik skrev:
Fanns den i sliver tidigare? Snyggt i alla fall.
På den hojen spelar färgen ingen roll!skulle kunna vara bajjs brun & jag skulle ändå vilja ha den... :yoparty

Synd bara att Kawwa och Suzuki inte hakat på Yamaha och Hondas lösningar med ljuddämparen/rna under sadeln. :(

sandstream skrev:
Synd bara att Kawwa och Suzuki inte hakat på Yamaha och Hondas lösningar med ljuddämparen/rna under sadeln. :(
jajaaa smaken är ju som baken,en annan anser att de e en av anledningarna till kawas framgång i mitt tycke...

sandstream skrev:

Nääää, det är det som är det coola.
Den var nästan snyggare än den svarta [[dräggel]]

Någon mer än jag som tycker den påminner rätt mycke om R1:an

fireblade skrev:
var då?????
I så fall..vet ni vad jag tycker den påminner om..en sporthoj..

fireblade skrev:

Färgsättningsmässigt menar du va?

ZX12:an hade ju den färgen 2000 och det var ju 2 år innan R1:an blev grå/svart.

härre gud ,får hojar inte likna varandra längre..så fall får det nog ske drastiska förendringar på dom komande hojarna,till sisst ser dom kanske ut som båtar..& då är det heller inte bra.. :D

sandstream skrev:

Förhoppningsvis så väntar dom tills dom har en snyggare lösning än vad honda och yamaha lyckades med..

Snyggt! Tack för att vi slipper en ful ljuddämpare under sadeln! :Bugar

E22 skrev:
jajaaa smaken är ju som baken,en annan anser att de e en av anledningarna till kawas framgång i mitt tycke...

Håller med, coolt att de inte följer strömmen med gratis bakvärmare och Duccewannabe......(ja jag vet, Ducce var inte först men ändå...de var de som gjorde det poppis och snyggt)

Klart snyggare utan seatpipes tycker jag.

CorbenDallas skrev:
Du får en sådan lösning på 636:an...
Ja, jag såg precis det i Bike.

Ni som inte gillar den lösningen gör nog bäst i att behålla era hojar, min gissning är att i princip varenda ny sh inom ett par år kommer att ha ljuddämparen under sadeln :yoparty

Finns bara ett orginal där dämparna passar under sadeln, nämligen en ducce!

sandstream skrev:
Ja, jag såg precis det i Bike.

Ni som inte gillar den lösningen gör nog bäst i att behålla era hojar, min gissning är att i princip varenda ny sh inom ett par år kommer att ha ljuddämparen under sadeln :yoparty
de e en modefluga just för de kommande året bara.de e väll ett stackars disignerfruntimmer som har försökt göra hojen mer kvinnlig.neeee jag vill ha en redig "kukfölängare" hengandes bredvid hojen.heheheh

Last edited:
jag tycker inte om zx10:ans helkåpa varken uppe vid lyset eller längre ner typ i bakkant i motorhöjd men detta gäller bara från sidan.
sen håller jag med om seat pipes det är fult orginal både på yamaha o speciellt honda som är jätteful,yamahan kan bli rätt fin med slipon,hondan har jag inte sett med det.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman