2004 Literbikes at the Strip

Teo skrev:
det är ju bara för den är buktung och inte reser sig... En gjutjärnsframfälg på de andra och de är i kapp! :arsele


[edit]DOH! Nu har Jag lärt mig läsa också... :3freak


Läs en gång till, du har nog missat något.
 
Rätt tight. Men "top gear roll-on" visade ändå på vissa skilnader. Intressant hur bra gixxern sköter sig!
 
Fort går det!
Som konstaterats i andra trådar tidigare, ska man köpa en ny litersporthoj så är det helt beroende på utseendet. Prestanda är ju i princip identiska o kör man inte bana så lär man aldrig märka skillnaden. Kul för alla kawa-fantaster om inte annat som äntligen fått en riktig sporthoj :rolleyes:
 
Coola Ola skrev:
Kul för alla kawa-fantaster om inte annat som äntligen fått en riktig sporthoj :rolleyes:

Jepp! ;) Ballaste 600an (jeje, 636 men ändå) och literhojen nu. Dom har tagit sig i kragen!
 
R1:an ser ju klart ballast ut!! :tummenupp :fakta
146-0406-comp-drag-3.jpg
 
Blinkarna på ZX-10R ser exakt ut som blinkarna på min GPZ, det har visst inte hänt så mycket på den fronten på 20 år. :rofl :rofl
 

Bifogat

  • 2004-kaw-zx10-03-zoom.jpg
    2004-kaw-zx10-03-zoom.jpg
    52.1 KB · Visningar: 74
  • hojen4.JPG
    hojen4.JPG
    33.8 KB · Visningar: 63
Micke_Lindstrom skrev:
Blinkarna på ZX-10R ser exakt ut som blinkarna på min GPZ, det har visst inte hänt så mycket på den fronten på 20 år. :rofl :rofl

Det är den amerikanska versionen. Den europeiska har porriga infällda blinkare fram och små ovala bak!
 
cbjorkman skrev:
Kom bara ihåg att "bytet" måste räcka till försäkringspremien också :D

Ajfan, där gick den planen åt helvete... finns inga banker med så mycket pengar... :huvet
 
Don Quixote skrev:
Det är den amerikanska versionen. Den europeiska har porriga infällda blinkare fram och små ovala bak!

Ja just det, den brukar ju ha infällda blinkare fram på bilder man ser.
Men det går säkert att montera på en uppsättning GPZ-blinkare om man vill ha lite mer amerikanskt stuk på sin ZX-10R. :hihi
 
Det visar väl lite att toppeffekt inte är allt utan att mellanregister är ganska bra i vissa lägen. motorn i GSXR1000 03-04 är stark överallt. Jag kommer nog klara mig ett tag till....

//jaG

Don Quixote skrev:
Rätt tight. Men "top gear roll-on" visade ändå på vissa skilnader. Intressant hur bra gixxern sköter sig!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top