Bild 20 månader senare, så har jag äntligen fått tillbaka den.

Det där med att han inte tänkte lämna tillbaka hojen. Var hans tanke att modda den så mycket så att du sen inte skulle kunna bevisa att du ägde den eller va?:va

Vad vill du ha för den då?
Just nu ligger budet på femhundra, och det är bara en liten del av vad som lagts ut. Men snart så tar jag det.
Hade hoppats på 800 iallafall
Hojen och bilarna på bilderna är ju IRL reggade? (Irland?) Jag fattar nada?

Bott i Irland i 5 år och 1 vecka. Flyttar till Filippinerna på Onsdag.

Det där med att han inte tänkte lämna tillbaka hojen. Var hans tanke att modda den så mycket så att du sen inte skulle kunna bevisa att du ägde den eller va?:va
Snarare så att ett kund-objekt mer och mer blev ett privat objekt och sen dra ut på det tills jag åkt.
Resan till Skottland verifierar detta lite.

Efter att läst igenom tråden gissar jag på att utöver hojen fanns det ett större parti organiskt material som inte heller kunde följa med i flytten.:D

läste 28 månader senare istället för 20 så började fundera på om det var någon uppföljare till "28 dagar senare" och "28 veckor senare" men det var det ju inte :(
men jag förstår mindre av att ha läst tråden faktiskt :D

Du gillar verkligen att vara kryptisk. Kan vi slå fast att du menar euro då?

Följer det med en restskuld till din handlare om man köper hojen då? Har du alla papper på hojen eller har handlaren någon slags hållhake kvar på dig?

Folket här i republiken blir lite kinkiga av att likställas med folket i Nord-Irland. Därav min eventuella kryptiska inställning. :)

Inga restskulder,
Och jag har en köpare som ska kolla på den idag. :)

Eftersom jag är dum i huvet och tyckte tråden var skitkul så märkte jag inte att den låg i Filmer & Bilder där den inte hör hemma, egentligen.

Nu gillar ju alla här på SH en bra historia så jag tycker tråden får ligga kvar tills TS har sålt hojen och avlagt rapport om detta. :smasha

jag hoppas att både hojen och trådens kvalitet håller tills det är hojväder igen.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien