Sorry.
Ska försöka. Fick en Captain Morgan i flyttpresent.
När jag kraschade hojen så var jag pank. En mekaniker som jag använt tidigare ställde upp att laga den på delbetalning. Innan jag lyckades få ihop pengar så hade den stått i hans verkstad och väntat ett bra tag.
Väl med pengar så börjar han. Får fråga om jag vill ha fetare sving och lite andra "uppgraderingar"
Schysst tänkte jag. Men samtidigt ville jag ha hojen så fort som möjligt.
Spola fram några månader, inte hört från honom på nån vecka. Då har han fått hjärtfel och måste ta det lugnt.
Ok fine. Men han undrar om jag ville få bucklorna på tanken fixat. Schysst tänkte jag.
"-jag har en schysst svart färg också. Om du vill."
Osv osv.
Han sålde på mig massa saker som jag inte ens sett. Skitsmart av mig.
Så efter att jag rådfrågat på det andra forumet så hade jag helt plötsligt 4 killar med skåpbil
och 2 med trailer villiga att hjälpa till att hämta upp hojen.
Så i helgen surnade jag till och tog upp polisanmälan.
Då fick det effekt. Men istället för att han fixar med hojen så har han dragit till Skottland.
Hela tiden så har han inte svarat mobilen utan enbart via mail.
Förklarade att jag skulle ha hojen i min ägo eller kontanter för hojen innan kvällen var slut.
Han lovade att fixa fram den, om han fick tag i nån som kunde åka till sitt garage.
Sen hör jag inget mer förrän i morse. Precis skrivit klart polisanmälan och ska lämna in den.
Under hela den här tiden så har ingen av oss sett hojen.
Blev en halvchock när jag inser vad jag har gått med på.
Så alla har varit skittrevliga men nu när dom ser bilderna på den så vill dom inte ens ta i den med tång.
Själv så har jag insett att jag bara kommer få småpengar för den.