Så jag skryter men utan att du vet om vad? Kan inte vara mycket till skryt i så fall...Att du gillar att skryta med din utbildning och att du anser att det ger dig tolkningsrätt i alla möjliga frågor har vi ju sett förr här.
Så vitt jag vet här du aldrig sagt vad du jobbar med, men jag betvivlar att det har någon relevans i det har fallet.
Dock trevligt att se att vem som helst går uttala sig enligt inlägg 156 medan vi skulle hålla tyst för våra åsikter var irrelevanta i inlägg 152.
Den du så föraktfullt kallar avdankad polis har väl fortfarande större kunskap om utbildningen än du? Dessutom har han fortfarande rätten att vara polis i Texas eftersom han fullgjort de vidarutbildningar som han behöver via nätet.
Detta är det jag tycker är mest fantastiska och som visar på en total brist på ödmjukhet. Du uttalar dig om hur gedigen utbildning amerikansk polis har, när en som har utbildningen inte är enig med din åsikt, som du iofs har rätt till att ha, så måste du devaluera honom. Inte för ett ögonblick reflekterar du om det faktiskt skulle kunna vara så att du kan ha fått fel intryck eller faktiskt inte vet något om deras utbildning och att han faktiskt kanske vet vad han pratar om. Nåja, så lär det väl fortsätta i alla evighet...