20årig syster säljes

Banken vill inte ge mig ett lånelöfte med bara hörsägen som säkerhet. Hur gör vi med handpenning?

Sen gillar jag tjejer som ser ut så här:
faar.jpg

Är hon lika snygg?

OOooolalaaa vilken liten pralin...kom till pappa :drool :krama :whip

Ha, ha ha! Mycket garv blev det!

Nu till de allvarligare frågorna om man är spekulant:
1.Den var ju veggodriven, hur mycket drar den per åk? Röker den efter?

2.Är den självservande, eller måste den "servas" med aktiviteter/presenter innan åk? ?

3.Vilken viskositet ska lubrikanten ha? HP 25w-50? Är det beroende på mynning?

4. vad är det för storlek på nipplarna?

Kan den städa och laga mat? (Mat innehåller kött)

Går den köpa utan medföljande pojkvän?
Om inte så vore det bra att veta muskelmassan hos pojkvännen.

Sen så suger denna tråden utan bilder!

Boris hur tänkte du när du la ut tråden?

Något i stil med mattias tanke om att få henne att tappa tilltron på mänskligheten, just nu går förhandlingarna framåt om ersättning för tröjan så jag kanske inte behöver visa henne tråden....

En äkta mafioso hade först gjort upp det ekonomiska, senhade han visat trådenoxå. I avskräckande syfte.

Vad är det för chassinummer ?
Måste kolla så att den är reggad på rätt adress och att det inte finns nån registrerad ägare som du inte uppgivit. Måste kolla också att den inte är pansatt eller är belagd med en egen skuld.

Sedan är det ju viktigt att veta om det sitter originalplåtar kvar på henne.
Jag menar, hon kan ju vara tjönsopererad och därmed åker omkring med falska plåtar sas.

HAHAHAHA :rofl :rofl :D Världens bästa tråd?! :tuttar

Är hon en jävla diesel? Jag vill inte att kolven ska ta i toppen, och den där blåryken... Fast är dieselpumpen påställd så kanske man kan ta det ändå, för då blir det ju ett jävla drag! Om man provar i insuget då, är det motsvarande ca 115 bar i sug där? Jag fasar för att se ut som ett russin...

Ere import? Hört att man ska passa sig för dom?

Dom brukar lacka om dem och vrida tillbaks milmätaren... Men det märks efter ett par åkturer om det är skit, då är det bara att spela dum och skicka iväg skiten för samma pris igen!

Jag undrar förresten också om hon är ordentligt urkörd så det inte är massa jävla sot i avgassystemet? Effekten sjunker så jävligt då...

Inga missljud som ständigt återkommer? Hade en ett tag som lixom knarrade och lät illa när hastigheten gick över en viss gräns...
Svårstartad? Vill inte vara med om något som inte går igång när jag vill åka.
Inga läckage mer än det normala?

Vad jag inte förstår med de här modellerna är att när man kör drag så ska man inte sträva efter att få kortast möjliga racetid! Jävla märkliga ting, tycker jag! Det är väl en bedrift att komma (i mål) så fort man kommer upp i stage? :va

Ibland får man chansa och köpa grisen i säcken, så lägger ett bud som dödar denna budgivning, 127:- men då ska hon vara nytvättad.

Får väl göra så sen hittar jag en defekt under allt klägg, kanske kan hävda att det fanns dolda fel och lämna tillbaka henne efter 13dagar.

13 dagar?! Det är ju förfan en livstid. Kvinnor gör sig bäst i tiominutersintervall. :såsa

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8