2 saker: Slirar vid gas, Stinker.

Kay skrev:
Det blir lite utgifter. Sånt man får räkna med.
Däckbyte
Lamellbyte
Kompprov (antagligen kolvringsbyte)

zzz... hata! :brinnerup

Men så e det att ha hoj. Fett värt det ;)
Äsch jag orkar inte =) Inga pengar... Rasar den så rasar den... Kommer fylla på olja resten av säsongen, sen säljer jag. Ska annonsera här på sh... Ni som läst tråden behöver inte säga nåt :rolleyes:

:hej
 
hållundan skrev:
Äsch jag orkar inte =) Inga pengar... Rasar den så rasar den... Kommer fylla på olja resten av säsongen, sen säljer jag. Ska annonsera här på sh... Ni som läst tråden behöver inte säga nåt :rolleyes:

:hej

:rofl

Jag tänkte faktiskti fixa allt först, sen köra lite, SEN Sälja.
Vad funtar du på för "nästahoj" då?
 
Kay skrev:
:rofl

Jag tänkte faktiskti fixa allt först, sen köra lite, SEN Sälja.
Vad funtar du på för "nästahoj" då?
Fan vet, nårra tips för en fattig student? Försäkringen ska vara ogay samt inköpspriset och prestandan...
 
hållundan skrev:
Fan vet, nårra tips för en fattig student? Försäkringen ska vara ogay samt inköpspriset och prestandan...
Blir nog inte bättre än FZR600 faktiskt. :)
 
Har inte läst hela tråden men, om den luktar illa kan det bero på att den bränner olja, och att den bränner olja pga tex slitna kolvringar..
 
Kay skrev:
Blir nog inte bättre än FZR600 faktiskt. :)
Sanning :(

Har nu kommit på att det är faktiskt en av världens fulaste hojar bakifrån. Men men... :) Hur går det med växlingen på bakan då?! Vad har du för framdäck eftersmo du får stoppiesar?!
 
cRoC skrev:
Har inte läst hela tråden men, om den luktar illa kan det bero på att den bränner olja, och att den bränner olja pga tex slitna kolvringar..

Jepp, vi har kommit fram till att det troligen är det.

hållundan skrev:
Sanning :(

Har nu kommit på att det är faktiskt en av världens fulaste hojar bakifrån. Men men... :) Hur går det med växlingen på bakan då?! Vad har du för framdäck eftersmo du får stoppiesar?!

Går inte o wheela nu med den ruttna kopplingen. *gråta*
Gammalt framdäck, dock hyffsat mjuk gummering. Bara teknik. :)
 
Hej hej, har samma problem med min koppling, även om jag ställer den så att den tar långt in så börjar den slirar i varv uppåt 10000. Detta medför att växlingen inte löper så vidare skönt på lägre varv, "smäller" :3freak
Har också nybytt olja, även en aning för mycket, kan det påverka??? :va
 
Sukka skrev:
Hej hej, har samma problem med min koppling, även om jag ställer den så att den tar långt in så börjar den slirar i varv uppåt 10000. Detta medför att växlingen inte löper så vidare skönt på lägre varv, "smäller" :3freak
Har också nybytt olja, även en aning för mycket, kan det påverka??? :va


Nej hur mkt spelar nog ingen roll, men vilken sort du hällde i.
 
Ordinär halvsyntet(om jag inte blev pålurad en mineral :död ) men det är väl helsyntet oljor som kan börja spöka för att de smörjer "för bra", eller?

Edit: har fått för mig att mineraloljorna är sämre än synteten :va Det kanske är fel??? :näsblod
 
Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Back
Top