2 nya bandagar på Sviestad, lite dubbelpostning

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date
RoLLER skrev:
Motard..... ???

GGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAahaAHAhaHaHHAHahaHHAHaHAHHAHaHHAHAHaHAHHaHa

Blås av mig FÖR FAN!!!!!!!!!!!
Nu är du ute på hal is, HW kör runt minuten... HW is the man

ecce skrev:
Du din potta var det inte du som lurade mig att köra i vatten-pölen i tisdags ?

ööhh, va? det var högst lokala skurar i tisdags fö, där jag jobbade vare snustorrt på vägen... hemma vare blöööööttt... vilket då är en liten bit från bananen...
hur gjorde jag det förresten?

edit: regndäck? :D

soppatorsken skrev:
Men är det nått att skryta med då? Att köra runt där på "runt minuten" allså.
Och då menar jag med en R-hoj såklart.

Jag har inte kört något med någon vettig r-hoj i år så det är motard vi snackar om.

HW skrev:
Förresten, när vart han svartflaggad?

Det blev jag aldrig. Style police var förbi och varnade mig för att visa mig på den lila CBR-en igen, bara.

Nä, men det var ett väldigt klagande på min "vårdslösa" körning i snabba gruppen igår. Tråkigt, tycker jag. Men jag har nästan kommit över det nu. Ska bara älta det lite till. :gnissla

Jag kommer med touringhoj från 1991, försedd med Michelin Pilot Road och handtagsvärme. Och jag HOPPAS verkligen att jag inte behöver köra förbi flera CBR1000RR. :D

RoLLER skrev:
Jag säger samma sak till dig......

Du e FJÖSIG!!!!

Som att stjäla godis från ett barn!!!!
"RoLLER - I am Mr Bigmouth."

Du kommer att få äta upp detta, det vet du va? HW och jag lär varva dig så det svartnar för ögonen inte bara på Iron Maiden, utan även på WASP, KISS och DIO. Kanske tilll och med på Scorpions.

Mattias skrev:
Det blev jag aldrig. Style police var förbi och varnade mig för att visa mig på den lila CBR-en igen, bara.

Nä, men det var ett väldigt klagande på min "vårdslösa" körning i snabba gruppen igår. Tråkigt, tycker jag. Men jag har nästan kommit över det nu. Ska bara älta det lite till. :gnissla

Jag kommer med touringhoj från 1991, försedd med Michelin Pilot Road och handtagsvärme. Och jag HOPPAS verkligen att jag inte behöver köra förbi flera CBR1000RR. :D

Jaså var det dej jag åkte bakom och störde mig på... komma med en sån gammal häck och bara vara i vägen!!! Släpp fram oss med magurastyre nästa gång så ska jag se till att det klagas mindre! :banana

Riktigt bra kört på den gamla skurhinken!

/HW

HW skrev:
Jaså var det dej jag åkte bakom och störde mig på... komma med en sån gammal häck och bara vara i vägen!!! Släpp fram oss med magurastyre nästa gång så ska jag se till att det klagas mindre!

Riktigt bra kört på den gamla skurhinken!

/HW

Asch... :rodnar

Shit.... Nu har jag nykrat till och skulle vilja editera / deleta massa shitz jag skrivit....

RoLLER skrev:
Shit.... Nu har jag nykrat till och skulle vilja editera / deleta massa shitz jag skrivit....

Nejdå, vi har loggat och skrivit ut allt du skrivit så du får snällt leva upp till allt! :eek:
Ok, du kan få stryka det där om "alla hål". :D

HW skrev:
Nejdå, vi har loggat och skrivit ut allt du skrivit så du får snällt leva upp till allt! :eek:

Det tog jag bort på en gång!!! VArför skrev jag så... Jag tyckte jag va jätte lolig... Men det såg ju bara dumt ut :( Sorry HW. Men det va inget illa ment ok!?

HW skrev:
Moahahaha detta kommer att svida Roller, eller ska vi säga Oller

*/ ?>
Back