1. Hur testar ni hojar på vintern egentligen? Tänkte på halkan... Köper folk halvt i blindo? Tänkte skaffa nu i kylan när det är billigt, och spara några tusingar, + ha lite vinterpoleringsaktiviteter.
2. Tankarna har cirkulerat från motard, till nyare R1, tillbaks till motard, till streetfighter, till sen 90-tals 600cc.
I och med att jag bara kommer köra trafikförsäkring (då jag är 22 år, bor i Malmö och INTE skenförsäkrar
) så väljer jag nog en båge som jag inte gråter blod av om jag lägger, och som det finns gott om reservdelar till, och är allmänt driftsäker (läs skottsäker). Jag är nu inne på en gammel-blysläde (gixxer 750) av tidigt 90-tal med runda lysena, och har bara hört gott om den när det gäller driftsäkerhet och prestanda. Vikten talar väl emot den, men hur är körglädjen i helhet? Jag har haft en FZR600 '93 innan som ni vet; uppbyte eller ej?
Ska man dreva om den om man vill slanga o busa? Har alltid gillat denna kultbåge, vem har inte det?
2. Tankarna har cirkulerat från motard, till nyare R1, tillbaks till motard, till streetfighter, till sen 90-tals 600cc.
I och med att jag bara kommer köra trafikförsäkring (då jag är 22 år, bor i Malmö och INTE skenförsäkrar

Ska man dreva om den om man vill slanga o busa? Har alltid gillat denna kultbåge, vem har inte det?