#2 Öppen poll, hur skulle du rösta om det vore val idag.

Val idag! Rött eller blått?

• Antal röstningar
    0
-Rosen-, Blitzen, Brolle jr, denimblack, Dufva, Gottis, JonasSE, Klabbe85, Matin, Strongliquid

Har någon av er lust att ge mig en vettig förklaring till att rösta på rött? Har nämligen aldrig hört någon.

NSR_Martin skrev:
-Rosen-, Blitzen, Brolle jr, denimblack, Dufva, Gottis, JonasSE, Klabbe85, Matin, Strongliquid

Har någon av er lust att ge mig en vettig förklaring till att rösta på rött? Har nämligen aldrig hört någon.
Don´t hate the player. Hate the game.

NSR_Martin skrev:

Hmm..

Någon anledning har de ju naturligtvis.. Precis som att du har det för att rösta blått..

Men det är ju faktiskt den enskilde individens ensak och inget denne ska behöva förklara för någon..

Rött av princip, men nu har jag ju ändå bara skit att välja på så det blir BLAAAANKT! :gnissla

Last edited:
Den här leken har vi lekt förut och resultatet har varit ungefär som på högstadiet, dvs knallblått.

Tur att det finns annat folk än hojåkare, synd att det inte finns något riktigt trovärdigt att rösta på. Nu röstar man bara emot något istället för FÖR något som man kan tro på.

honkiie skrev:
På högstadiet var väl ändå alla socialdemokrater eller kommunister?

Nope. Inte i min hembygd iaf. Där blev alla knallblåa när de fick betala skatt för första gången. Men visst kan du ha lite rätt - det blev värre i gymnasiet när fler hade hunnit få sommarjobb och skatta lite.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti