Idag har jag provat en och jag får delvis ge dig rätt. Hade varit glad för en sån i början på mitt mckörande. Nu, not so much. Jag ville verkligen det skulle funka och gav den en rejäl chans, men beroende på mina referensramar så går det helt sonika inte. Skulle hellre ha den gamla XJ:n.Underskattad för att det är en av de tråkigaste och mest oinspirerande hojar som tillverkats. Ett bra sätt att döda ett ev spirande mc-intresse.
Tror ändå den skulle vara ett bra alternativ som robust pendlare för den som inte hunnit bli bortskämd ännu.
Måste berömma kardanen och hur den uppförde sig baktill. Fram var det sämre med.
Man får dock passa sig för väl uppe i fart marschar den helt obesvärat nära toppfart. Kåpan med det eftermonterade glaset var dock en katastrof för mig.
Centralstöd är bra men jag har aldrig varit med om en hoj där denna finess är så motspänstig! En pan european är enklare att få upp på centralen.
Fick lämna den affären och en trevlig och reko säljare.

Fast jag kör mer motorcykel än postar inlägg på detta forum så jag tillhör inte normen...