???

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr
Är det helt dött på marknaden eller har jag för högt pris :confused:
Ska sälja min husa 650 -02 och jag skänker iväg den,det lär inte bli mer på två hjul för mig,jag kommer aldrig kunna sträcka på min höger arm mer!
Vet ni någon som vill ha en husa så kan ni PM mig så skickar jag mitt tele!

Jag är intresserad av din hoj... men jag måste bli av med min först. Ska sälja crossen också... mit mål är att få ihop 50k Finns det en möjlighet att du släpper iväg den för det?

Ska sälja min FE501-02 också, men det verkar vara död marknad...

Hojen är värd runt 100.000:- (motor geneomgången för 13.000:- i julli-03, Factory Connection modifierad gaffel för 2500:-, gaffel servad för 1400:-, massa extra delar typ FP system värt ca 5.000, 03:ans plast & sadelöverdrag, grepp, filter osv osv osv osv) tänker ta 55 kkr. Inte för mycket begärt tycker man...

paprika: Min kan du eventuellt få för 50 kkr. Maila vid intresse.

Fan, allt är kärringens fel också, fyfan!! :mad:

wtf...

Är det så illa?
:(

Det är totalt dött just nu.
Har man tur blir det bättre när alla kommer tillbaka från semestern..
Men det brukar vara så här dött så här års.. vänta till våren med att sälja om du har råd med det.

paprika skrev:
Jag är intresserad av din hoj... men jag måste bli av med min först. Ska sälja crossen också... mit mål är att få ihop 50k Finns det en möjlighet att du släpper iväg den för det?
Hojens värde ca:65! 50 är för lite 56 det är vad jag släpper den för!

det e pinsamt dåligt betalt för hojar nu..
Men men. försäkringarna e så pisshöga..

Re: wtf...

spirre skrev:
Är det så illa?
:(
Ja tyvärr så är det så men jag hittar väl något annat rolligt att göra!

HusaFors!
Det är bud på det :D
Vad ska ni göra i helgen då jag vet inte om det var fre eller lör vi ska äta kräfter men ska vi höras imorgon om vi ska ta några :öl till helgen!
Jag ska höra med jenny om villken dag det var så ringer jag dig!

Gandalf skrev:
det e pinsamt dåligt betalt för hojar nu..
Men men. försäkringarna e så pisshöga..
Jag kan ju inte säga att försäkringen är hög 2600:-hel/helår det är billigt jag skulle betala 20000:- på min retta :skrämd

Krickan4 skrev:
Hojens värde ca:65! 50 är för lite 56 det är vad jag släpper den för!
Sablar...
Du dumpar ju marknaden för oss andra :D :(
Sänk dig inte för lätt om du kan stå ut för tusan.

Ni som letar motard -> Slå till för tusan, tokbra pris...

Supermoto skrev:
Sablar...
Du dumpar ju marknaden för oss andra :D :(
Sänk dig inte för lätt om du kan stå ut för tusan.

Ni som letar motard -> Slå till för tusan, tokbra pris...
Sorry :( men sätter man ett pris på 63 och går in och tittar på annonser och ser att dom dumpar ner priserna från 60 till 57 så kan man inte bli annat en :mad: så därför dumpar jag min till 56 så kan dom bita i det sura äpplet skällv :D jag förlorar inga pengar på min för jag fick ett bra pris när jag köpte min+man lär väl få en bra slant för armen också men jag hade hellre haft full rörlighet i den!

Krickan4 skrev:
Sorry :( men sätter man ett pris på 63 och går in och tittar på annonser och ser att dom dumpar ner priserna från 60 till 57 så kan man inte bli annat en :mad: så därför dumpar jag min till 56 så kan dom bita i det sura äpplet skällv :D jag förlorar inga pengar på min för jag fick ett bra pris när jag köpte min+man lär väl få en bra slant för armen också men jag hade hellre haft full rörlighet i den!

Du har PM

Ni är inte kloka! Hur kan en -02 nånsin vara värd 65? Man får ju en ny -03 för under 70! Om man begär överpris så är alltid marknaden död!

//Anders

Adrian_J skrev:
Ska sälja min FE501-02 också, men det verkar vara död marknad...

Hojen är värd runt 100.000:- (motor geneomgången för 13.000:- i julli-03, Factory Connection modifierad gaffel för 2500:-, gaffel servad för 1400:-, massa extra delar typ FP system värt ca 5.000, 03:ans plast & sadelöverdrag, grepp, filter osv osv osv osv) tänker ta 55 kkr. Inte för mycket begärt tycker man...

paprika: Min kan du eventuellt få för 50 kkr. Maila vid intresse.

Jadu man höjer inte värdet på en hoj för att man renoverat motorn. Inte om man lämnat in gaffeln heller. Så 100 000 spänn hoppas jag är en rejäl felräkning. Speciellt på en hoj som gått över 300 timmar i skog.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back