Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maria1980 skrev:Jag blev rekommenderad att köpa den dimensionen...
Det kanske inte var en handlare som rekommenderade utan en posör.OLJEKYLD GSXR skrev:...jag tycker inte att det är seriöst av en handlare att rekommendera dig att köpa ett bredare däck än original.
OLJEKYLD GSXR skrev:Lämna tillbaka däcket och köp originaldimension, det skiljer iofs bara en halv tums bredd på din fälg och en 5,5" fälg som är rätt storlek till ett 180, men jag tycker inte att det är seriöst av en handlare att rekommendera dig att köpa ett bredare däck än original.
Maria1980 skrev:Det var inte däcksäljaren som rekommenderade mig denna storlek, det var några bekanta...
Säljaren har inte min dimension hemma så att byta kan bli svårt. La ut en annons här på SH så jag hoppas att jag kan sälja/byta dem.
Chronic skrev:Jag undrar varför du litar mer på fullständiga främlingar på ett internetforum, än dina egna bekanta?
Känner igen det. Det var samma sak när jag skulle kränga 180 däck på min gamla ZX6a. En handlare sa det inte skulle gå, skulle inte passa i svingen.Maria1980 skrev:Jag försöker ta reda på så mycket information som möjligt så det är inte en fråga om att lita på någon. Ju mer man frågar ju mer lär man sig! (och snurrigare blir man oxå...)
Den blir nog bara marginellt högre. Trögstyrd i låg fart, vilken sporthoj är smidig o låg fart???Maria1980 skrev:Jag vet att det går att kränga på 180-däcket men jag vill inte att mc:n blir högre och definitivt inte mer trögstyrd... Då byter jag hellre till ett par mindre däck...
Dr.Bike skrev:Såklart du kan köra med 180 mm brett bakdäck (om det går in) men återigen, det är ju onödigt.
CorbenDallas skrev:Inte onödigt om du köper biliga beg rejsdäck...![]()
Jag körde med 180 slick bak på en cbr 600 98,a med 5 tums bakfälgMaria1980 skrev:Synd då att jag köpte sprillans nya & inte rejsdäck...![]()
Maria1980 skrev:Synd då att jag köpte sprillans nya & inte rejsdäck...![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |