AddE <TM>
Ny medlem
Vad gjorde ni på eran 18-års dag?
För min del blir det nog shotsrace snarare än streetrace.
Fyller imorgon onsdag nämligen, och det vore kul och veta vilka bravader ni kanske gjorde.
Fylla?
Hemmakväll me lillbrorsan/syrran eller den större modellen, eller med släkten kanske? Drog du hem nån fräsch/äcklig/skrynklig brud kanske? Satt du och virkade i badkaret? Stekte upp alla husets ägg och gjorde världens största äggmacka? Köpte myr-gift och spred ut i alla hemmets hörn? Räknade sockerkorn du spillde när du kokade sylt? Knaprade wasa hela natten innan? Bakade bullar och fryste in så det skulle räcka i 18 år till?
Berätta allt!
:corn :corn :corn
För min del blir det nog shotsrace snarare än streetrace.
Fyller imorgon onsdag nämligen, och det vore kul och veta vilka bravader ni kanske gjorde.
Fylla?
Hemmakväll me lillbrorsan/syrran eller den större modellen, eller med släkten kanske? Drog du hem nån fräsch/äcklig/skrynklig brud kanske? Satt du och virkade i badkaret? Stekte upp alla husets ägg och gjorde världens största äggmacka? Köpte myr-gift och spred ut i alla hemmets hörn? Räknade sockerkorn du spillde när du kokade sylt? Knaprade wasa hela natten innan? Bakade bullar och fryste in så det skulle räcka i 18 år till?
Berätta allt!
:corn :corn :corn

måste man komma ihåg vad man gjorde när man fylde 18???? hua då det gör då inte jag
vet inte om de är åldern eller spriten 

varning på stan i hudik var de i alla fall
jo det kan nog stämma jag skriver som jag tänker ibland och då kommer även mmmm med i min tex. Lovar att bättra mej.