18-årsdagen

AddE <TM>

Ny medlem
Gick med
1 Nov 2003
Hoj
f.d. apriliaägare, Bytte den mot ett mellankort
Vad gjorde ni på eran 18-års dag?
För min del blir det nog shotsrace snarare än streetrace.
Fyller imorgon onsdag nämligen, och det vore kul och veta vilka bravader ni kanske gjorde.
Fylla?
Hemmakväll me lillbrorsan/syrran eller den större modellen, eller med släkten kanske? Drog du hem nån fräsch/äcklig/skrynklig brud kanske? Satt du och virkade i badkaret? Stekte upp alla husets ägg och gjorde världens största äggmacka? Köpte myr-gift och spred ut i alla hemmets hörn? Räknade sockerkorn du spillde när du kokade sylt? Knaprade wasa hela natten innan? Bakade bullar och fryste in så det skulle räcka i 18 år till?

Berätta allt! :fyllisar
:corn :corn :corn

Du fiskar ju bara efter grattis... Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde på min 18-årsdag ens. Long time ago, you know.

Satt hemma och åt middag med min farmor och farfar och mormor och morfar + en massa andra släktingar. Jag var dessutom nykter till 100%.

Frekct va!!!! :yoparty

Mattias skrev:
Du fiskar ju bara efter grattis... Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde på min 18-årsdag ens. Long time ago, you know.

HAHA nejj dååå :kocko
Kan vara för du va så jäla rökig den kvällen kanske? :rofl

Jag var i gbg och kollade på Chalmers Kortegen och tog Krogdebuten :)

:7peta måste man komma ihåg vad man gjorde när man fylde 18???? hua då det gör då inte jag :va vet inte om de är åldern eller spriten :banana

Kakan skrev:
:7peta måste man komma ihåg vad man gjorde när man fylde 18???? hua då det gör då inte jag :va vet inte om de är åldern eller spriten :banana

Nix det är definitivt inget måste, dock bara ursäktad om spriten var inblandad :)

Du va mej en jääkel att " :7peta " peta på mig å mina inlägg :7peta :rofl

Nu är det Onsdag!!!!

G R A T T I S ! Adde!!!!

Hoppas du får en kul födelsedag!

// RoLLER

Har inget minne av min 18årsdag av någon konstig anledning :rolleyes: Grattis i alla fall.

Tog Studenten (fradag?) dagen innan så vi var ute och festade på krogen, så vid 12 slaget så blev jag firad av kompisarna. Vakterna gillade inte att jag inte varit 18 dom senaste månaderna vi festat där. Så man fick väl erkänna att man inte hette Christina :hihi
Men nu är du ju här lagligt iallafall sa dom och bjöd mig på en drink, mot att jag hade mitt leg nästa gång. :tummenupp
Senare på kvällen (lördag) Så hade min föräldrar fixat en fest till mig hemma hos oss. :fyllisar Jag tror att jag hade kul. Bilderna säger så iallafall.
Mycket folk, mycket sprit kan det bli bättre :yoparty

Grattis på 18 årsdagen!

Chris Ash skrev:
Satt hemma och åt middag med min farmor och farfar och mormor och morfar + en massa andra släktingar. Jag var dessutom nykter till 100%.

Frekct va!!!! :yoparty

Haha, samma som jag gjorde.

hmm jag kommer inte ihåg faktiskt. Tror att det va party hemma eller nått :)
hmm skumt att inte komma ihåg det är ju bara 4år sedan :/

Måste fundera :)

/Annicka

Öööhhh...kommer faktiskt inte ihåg heller, trots att det bara var två år sen... :gnissla
Jag måste ha haft RIKTIGT roligt... :D

:7peta japp jag gillar peta på andra när jag vill ha uppmärksamheten :banana

Mmmmm jo de var nog bådde middag med familjen och fest med vännerna ujuj har för mej att vi festa rätt ordentligt den gången :lol varning på stan i hudik var de i alla fall :fyllisar :hihi

:cpparty GRATTIS hoppas du får de kul i dag och i kväll.

AddE <TM> skrev:
Nix det är definitivt inget måste, dock bara ursäktad om spriten var inblandad :)

Du va mej en jääkel att " :7peta " peta på mig å mina inlägg :7peta :rofl

En sak Kakan, tror inte jag sett ett enda inlägg från dig utan "mmmm" i någon mening. :7peta

:rodnar jo det kan nog stämma jag skriver som jag tänker ibland och då kommer även mmmm med i min tex. Lovar att bättra mej. :tummenupp

Therudeboy skrev:
En sak Kakan, tror inte jag sett ett enda inlägg från dig utan "mmmm" i någon mening. :7peta

*/ ?>
Back