178 cm och med för mycket pengar?

men det lär ju inte kosta 1miljard sen så äre ju najs me massa svett från rossi

X-up skrev:
Koolt! Men man kan ju alltid köpa stället fast utan sponsdekalerna för 12.000:- på Bike i Trollhättan. I passande storlek också! :)

Eller oxo kan man köpa ett av mig för mindre än 12000:- om man har rätt sorlek. :)

Axxexs skrev:
Han kanske är världsmästare innom det med!? :hihi :fyllisar

haha...slutar aldrig att förvånas av den killen...
världensglidare :tummenupp

X-up skrev:
Koolt! Men man kan ju alltid köpa stället fast utan sponsdekalerna för 12.000:- på Bike i Trollhättan. I passande storlek också! :)

glömmer en LITEN sak bara...
en sjufaldig världsmästare har inte haft på sig dom ställen man köper där... :rofl

sandstream skrev:
Visst väl att Godsaker hade fel som vanligt :hihi
Det knäppa är att jag skrev 182 cm först men när jag kollade på ww.motogp.com så stod inte längden utan bara vikten 58 kg så då tänkte jag att man kan inte vara 182 cm och väga 58 kg så jag ändrade. :näsblod

Fillee skrev:
en sjufaldig världsmästare har inte haft på sig dom ställen man köper där... :rofl
Du kan dock be en fd. svensk mästare olla det åt dig innan du lämnar affären. :tummenupp

Fillee skrev:
haha...slutar aldrig att förvånas av den killen...
världensglidare :tummenupp

Sant! Det är ju det jag menade, varför köpa ett använt ställ till mycket dyrare pris, när man kan köpa ett helt nytt mycket billigare? :hihi

Santo skrev:
Eller oxo kan man köpa ett av mig för mindre än 12000:- om man har rätt sorlek. :)

Vilken sorlek har du då? :)
Passar det för en pilot av mina kaliber, 1.75 / 70kg?

Goodstuff skrev:
Det knäppa är att jag skrev 182 cm först men när jag kollade på ww.motogp.com så stod inte längden utan bara vikten 58 kg så då tänkte jag att man kan inte vara 182 cm och väga 58 kg så jag ändrade. :näsblod
Vilken usel efterhandskonstruktion :hihi

Han har under 18 i BMI vilket räknas som undernärd. Killen svälter ju nästan. Otroligt att han kan vara bäst. Borde väll krävas en del reserver för att palla ett MotoGP-lopp.

Jag vill bara meddela att jag har haft ett av Rossis skinnställ på mig. Eftersom jag inte väger 58 så satt det inte helt bra. Men jag fick igen dragkedjan och allt. Det ni.

Hm borde kunna passa mig 178 cm och 63Kg

Frågan är väl bara hur det matcher en gammal GPZ fighter :tungan

Goodstuff skrev:

han är ju en av dom långa killarna som kör...annars brukar dom ju vara runt 160-170...

Du kan dock be en fd. svensk mästare olla det åt dig innan du lämnar affären. :tummenupp

haha :rofl

Hade varit förbannat skoj att kunna få ta ett par pilsner på den krogen med Rossi o brudarna :banana

Nån mer än jag som e sugen på en weekend i London i vinter...
Nog ska vi kunna finna honom :D

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back