Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Säker på att du är på rätt forum?sne_snopp skrev:men det lär ju inte kosta 1miljard sen så äre ju najs me massa svett från rossi
X-up skrev:Koolt! Men man kan ju alltid köpa stället fast utan sponsdekalerna för 12.000:- på Bike i Trollhättan. I passande storlek också!![]()
Axxexs skrev:Han kanske är världsmästare innom det med!?![]()
![]()
X-up skrev:Koolt! Men man kan ju alltid köpa stället fast utan sponsdekalerna för 12.000:- på Bike i Trollhättan. I passande storlek också!![]()

Det knäppa är att jag skrev 182 cm först men när jag kollade på ww.motogp.com så stod inte längden utan bara vikten 58 kg så då tänkte jag att man kan inte vara 182 cm och väga 58 kg så jag ändrade.sandstream skrev:Danke
Visst väl att Godsaker hade fel som vanligt![]()

Du kan dock be en fd. svensk mästare olla det åt dig innan du lämnar affären.Fillee skrev:glömmer en LITEN sak bara...
en sjufaldig världsmästare har inte haft på sig dom ställen man köper där...![]()
Fillee skrev:haha...slutar aldrig att förvånas av den killen...
världensglidare
glömmer en LITEN sak bara...
en sjufaldig världsmästare har inte haft på sig dom ställen man köper där...![]()

Santo skrev:Eller oxo kan man köpa ett av mig för mindre än 12000:- om man har rätt sorlek.![]()
X-up skrev:Vilken sorlek har du då?![]()
Passar det för en pilot av mina kaliber, 1.75 / 70kg?
Vilken usel efterhandskonstruktionGoodstuff skrev:Det knäppa är att jag skrev 182 cm först men när jag kollade på ww.motogp.com så stod inte längden utan bara vikten 58 kg så då tänkte jag att man kan inte vara 182 cm och väga 58 kg så jag ändrade.![]()

Santo skrev:Ne då får du äta upp dig lite i vinter och återkomma när du närmar dig 180-185/85-90![]()
oscar skrev:Den som hittar det på Ebay hoppas jag hojtar till!![]()
Goodstuff skrev:Det knäppa är att jag skrev 182 cm först men när jag kollade på ww.motogp.com så stod inte längden utan bara vikten 58 kg så då tänkte jag att man kan inte vara 182 cm och väga 58 kg så jag ändrade.
han är ju en av dom långa killarna som kör...annars brukar dom ju vara runt 160-170...
Du kan dock be en fd. svensk mästare olla det åt dig innan du lämnar affären.![]()

flykay76 skrev:Hade varit förbannat skoj att kunna få ta ett par pilsner på den krogen med Rossi o brudarna![]()
Nån mer än jag som e sugen på en weekend i London i vinter...
Nog ska vi kunna finna honom![]()
Axxexs skrev:Om du läste denna tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=99094&highlight=rossi+edwards så stod där vilken som var Rossis favoritställe i London.![]()
(hänger nån med?)|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |