178 cm och med för mycket pengar?

1. varför säljer de ett crashat ställ? inte så att han kör med ett hela säsongen till han crashar sönder det.

2. om man ska ha på sig det utan att skämmas måste ta mig fan inte va dålig på att köra nästan bankörning =)

3. Jag kunde köpt ett "rossi" ställ för 6000 tror jag... helt nytt från italia... billigare än bike i alla fall.

Alex 6R skrev:
1. varför säljer de ett crashat ställ? inte så att han kör med ett hela säsongen till han crashar sönder det.

2. om man ska ha på sig det utan att skämmas måste ta mig fan inte va dålig på att köra nästan bankörning =)

3. Jag kunde köpt ett "rossi" ställ för 6000 tror jag... helt nytt från italia... billigare än bike i alla fall.

1. För att det är lite (synlig dessutom) historia i stället, och man vet dessutom exakt vad som hänt med det!

2. Man ska inte ha det på sig! :fatta!

3. och?! :)

Last edited:
oscar skrev:

Precis! Fråga vilken samlare som hellst varför han samlar. Svaret är att man gör det därför att man gillar det. Det säljs gamla Kalle Anka tidningar för många sköna tusenlappar. Är det dom som är tokiga eller är det vi som inte förstår? Jag antar att den som köper Rossis gamla ställ gör det därför att han vill ha Rossis gamal ställ!

€ 6000,00

Alex 6R skrev:

3. Inte Rossis ställ...

oFFkeFF skrev:
Över 90000 euro nu.. Och det är många dagar kvar..

HELVETE!!!

Jag ville lägga ett bud på 4000 Euro innan på skoj, men kunde f-n inte logga registrera mig! Nu känns det inte lika säkert att lägga bod på skoj... :gnissla

inte lustigt att pojken kör så satans snabbt om han bara väger 59 kg de e ju som om hojen skulle gå utan förare!

oFFkeFF skrev:
Över 90000 euro nu.. Och det är många dagar kvar..

jävlar!

men alltså det är väll samma kille som lagt dom senare buden så har en lagt det sista budet nu eller? vet inte riktigt hur det där funkar:va

Sjukt hur någon kan betala så mycket!

Sukalimpan skrev:
inte lustigt att pojken kör så satans snabbt om han bara väger 59 kg de e ju som om hojen skulle gå utan förare!

Ja in med Gull fort som fan i GP innan han fläskar på sig! :rolleyes:

"But it was for charity dear!": klockren förklaring till frugan när köparen kommer hem med ett vurpat skinnställ för en halv mille! :rofl

Försökte lägga ett bud på 36 (står i 35 nu) men man måste tydligen bli godkänd av säljaren! Tur för mig kanske... :D

När jag var i munchen på mc mässan, -04, så var det ett spidi ställ i en monter, storleken på stället var, "Gibernau". Det var inte stort asso, och sete ska ju ändå vara 178cm enligt motogp.com?? Häftigt var det i alla fall, längtar till den dan den står Lind i mina ställ :tummenupp
OBS! Det räknas inte om mamma syr in en namnlapp :D

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back