172,1 på bakhjulet...

Herman skrev:
2130575 Har redan nästa gjort de i söndags... Så jag kommer nog sälja bort hojen och köpa mig en bil istället... Så de är bara att handla den....

Vad hände om man får fråga??? :rofl

andersbrink skrev:
2130268 En körning på Lunda med tidtagning och din sluthastighet på 402 avslöjar obönhörligt vad din motor presterar. Du bör ha ca 183 km/h på 201 meter och ca 230 km/h på 402 med 172 hästar på baken.

ÖÖÖhhhh och vikten spelar ingen roll eller...? :confused:

J.R skrev:
2131992 Vad hände om man får fråga??? :rofl

Ska göra en omkörning av 4 st bilar... När jag kommit om 2 st av dem, så ser jag hur den 4:e bil ska svänga vänster = den kastar sig över i vänster filen och där kommer jag i en 170-200 kanske.... Lyckas på något sätt köra om den på vänster sidan med en 4-5 cm till godo. Annars hade jag suttit i bilen i en 170km/h kanske.. inte så jävla kul (kanske dags att lägga ner de här)...

Herman skrev:
2132180 Ska göra en omkörning av 4 st bilar... När jag kommit om 2 st av dem, så ser jag hur den 4:e bil ska svänga vänster = den kastar sig över i vänster filen och där kommer jag i en 170-200 kanske.... Lyckas på något sätt köra om den på vänster sidan med en 4-5 cm till godo. Annars hade jag suttit i bilen i en 170km/h kanske.. inte så jävla kul (kanske dags att lägga ner de här)...

ööhh för fan... kör ännu fortare nästa gång så kommer du om alla 4 eller 5.

Eller så ger man helt enkelt fan i att köra om vid korsningar eller där det ges möjlighet att svänga vänster....

selin skrev:
2132236 Eller så ger man helt enkelt fan i att köra om vid korsningar eller där det ges möjlighet att svänga vänster....

De var ingen korsning.. Fanns bara en lite jävla grusväg som man knappt såg... :rolleyes:

Herman skrev:
2132257 De var ingen korsning.. Fanns bara en lite jävla grusväg som man knappt såg... :rolleyes:

Jag har varit med om en liknande händelse.. :gnissla
Du ! När du ska köra aktivt. gör det på en väg där du vet var alla korsningar, stora som små finns.

Herman skrev:
2132180 Ska göra en omkörning av 4 st bilar... När jag kommit om 2 st av dem, så ser jag hur den 4:e bil ska svänga vänster = den kastar sig över i vänster filen och där kommer jag i en 170-200 kanske.... Lyckas på något sätt köra om den på vänster sidan med en 4-5 cm till godo. Annars hade jag suttit i bilen i en 170km/h kanske.. inte så jävla kul (kanske dags att lägga ner de här)...
Alltså det är livsfarligt med literhojar :( jag tycker också att du ska lägga ner det där tills du är torr bakom öronen,så helt klart gör du bäst i att sälja hojen och åker glidare ett par år :näsblod jag har 50 000:- som ligger o skräpar hemma, så kom hit med hojen nu så gör vi affär :tummenupp

R-1000 skrev:
2132280 Alltså det är livsfarligt med literhojar :( jag tycker också att du ska lägga ner det där tills du är torr bakom öronen,så helt klart gör du bäst i att sälja hojen och åker glidare ett par år :näsblod jag har 50 000:- som ligger o skräpar hemma, så kom hit med hojen nu så gör vi affär :tummenupp

Motorsåg! :död

andersbrink skrev:
2131881 IDAG! Onsdag den 3 Maj kör vi flaggstart, dvs utan tidtagning fast med måldomare. Öppnar 17, kör 18-21. 50 pix för att köra.

Den 20-21 Maj är det första helgtävlingen med tidtagning och hela köret.

http://www.shrauppsala.se/calendar/WebCalendar-1.0.2/month.php
Gött!

Om vädret tillåter så kommer jag nog ut och tittar :tummenupp

Är det alla typer av hojar som kör eller?

P.S
Kalendersidan är numera upplagd som en favvo

Herman skrev:

Okej...ja de är jue inte så jäkla kul de...men nu vet du jue bättre till nästa gång... :tummenupp Huvudsaken är jue att det gick bra...för du smällde väll inte hojen?? :rofl

J.R skrev:
2137145 Okej...ja de är jue inte så jäkla kul de...men nu vet du jue bättre till nästa gång... :tummenupp Huvudsaken är jue att det gick bra...för du smällde väll inte hojen?? :rofl

Nej, de gjorde jag inte.. Men jag sitter och funderar på den bil istället. Har några bra objekt. :huvet

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back