Herman skrev:2130575Har redan nästa gjort de i söndags... Så jag kommer nog sälja bort hojen och köpa mig en bil istället... Så de är bara att handla den....
Vad hände om man får fråga???

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Herman skrev:2130575Har redan nästa gjort de i söndags... Så jag kommer nog sälja bort hojen och köpa mig en bil istället... Så de är bara att handla den....

andersbrink skrev:2130268En körning på Lunda med tidtagning och din sluthastighet på 402 avslöjar obönhörligt vad din motor presterar. Du bör ha ca 183 km/h på 201 meter och ca 230 km/h på 402 med 172 hästar på baken.
J.R skrev:2131992Vad hände om man får fråga???![]()
Herman skrev:2132180Ska göra en omkörning av 4 st bilar... När jag kommit om 2 st av dem, så ser jag hur den 4:e bil ska svänga vänster = den kastar sig över i vänster filen och där kommer jag i en 170-200 kanske.... Lyckas på något sätt köra om den på vänster sidan med en 4-5 cm till godo. Annars hade jag suttit i bilen i en 170km/h kanske.. inte så jävla kul (kanske dags att lägga ner de här)...
selin skrev:2132236Eller så ger man helt enkelt fan i att köra om vid korsningar eller där det ges möjlighet att svänga vänster....
Herman skrev:2132257De var ingen korsning.. Fanns bara en lite jävla grusväg som man knappt såg...![]()
Alltså det är livsfarligt med literhojarHerman skrev:2132180Ska göra en omkörning av 4 st bilar... När jag kommit om 2 st av dem, så ser jag hur den 4:e bil ska svänga vänster = den kastar sig över i vänster filen och där kommer jag i en 170-200 kanske.... Lyckas på något sätt köra om den på vänster sidan med en 4-5 cm till godo. Annars hade jag suttit i bilen i en 170km/h kanske.. inte så jävla kul (kanske dags att lägga ner de här)...
jag har 50 000:- som ligger o skräpar hemma, så kom hit med hojen nu så gör vi affär R-1000 skrev:2132280Alltså det är livsfarligt med literhojarjag tycker också att du ska lägga ner det där tills du är torr bakom öronen,så helt klart gör du bäst i att sälja hojen och åker glidare ett par år
jag har 50 000:- som ligger o skräpar hemma, så kom hit med hojen nu så gör vi affär
![]()

Gött!andersbrink skrev:2131881IDAG! Onsdag den 3 Maj kör vi flaggstart, dvs utan tidtagning fast med måldomare. Öppnar 17, kör 18-21. 50 pix för att köra.
Den 20-21 Maj är det första helgtävlingen med tidtagning och hela köret.
http://www.shrauppsala.se/calendar/WebCalendar-1.0.2/month.php
Herman skrev:2132180Ska göra en omkörning av 4 st bilar... När jag kommit om 2 st av dem, så ser jag hur den 4:e bil ska svänga vänster = den kastar sig över i vänster filen och där kommer jag i en 170-200 kanske.... Lyckas på något sätt köra om den på vänster sidan med en 4-5 cm till godo. Annars hade jag suttit i bilen i en 170km/h kanske.. inte så jävla kul (kanske dags att lägga ner de här)...

J.R skrev:2137145Okej...ja de är jue inte så jäkla kul de...men nu vet du jue bättre till nästa gång...Huvudsaken är jue att det gick bra...för du smällde väll inte hojen??
![]()

amullo skrev:2130544Konstigt att inte hästkrafterna dalar lika mycket..![]()
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |