17" plattslicks-sökes

Jahaja de blev en kort dag på strippen

Men en 8.79 / 278 repa hann det bli innan smådjävlarna som bor i motorn började banka å ville ut :död :död

( gatdäck blev de )

Dags å riva igen då :fyllisar

Faan kan man inte lämna bort hojen nånstans å få den fixad :yoparty :D

andersbrink skrev:
Rackarns najsa nummer! Klår du mina 5.86/218km/h på 201 meter jag fick med Banditen idag upp i Dala-Järna? Får ni 201 meters tider på Tullinge?

Nisse Lagerlöv åkte idag på tullinge 8,54 272km/h 218km/h på 201m med en PSB sugmotor..det tycker jag e fränt..!
själv fick jag riva bort toppen på min hoj idag, ett avgassäte lossnade i dag när jag var på ett sponsor evenemang..och skulle göra en burnout :( , så det var tur i oturen att det inte hände på banan!! ett nytt säte och ventil så borde d vara fixat..för kolven klararde sig konstigt nog??

Mr Race skrev:
Nisse Lagerlöv åkte idag på tullinge 8,54 272km/h 218km/h på 201m med en PSB sugmotor.

Helt sjukt bra siffror! Bättre reklam än så kan inte Matte få för sina topplocksjobb!

Fredlund, vem är det som sjabblat med sätesjobbet? Med pressfattning på 1/250 av diametern kan inte sätet ramla ur av sig själv, helt omöjligt - inte ens under de mest extrema omständigheter, förrutom ventilsallad, spruckna kolvar etc då feståss.

andersbrink skrev:
Helt sjukt bra siffror! Bättre reklam än så kan inte Matte få för sina topplocksjobb!

Fredlund, vem är det som sjabblat med sätesjobbet? Med pressfattning på 1/250 av diametern kan inte sätet ramla ur av sig själv, helt omöjligt - inte ens under de mest extrema omständigheter, förrutom ventilsallad, spruckna kolvar etc då feståss.

Ja han som portat toppen, satte dit dom för fyra år sen..det var samma cylinder som jag skottade -01..!! men nu har jag det fixat, ska väll lägga ihop imorgon...jag funderade på att åka SO på lördag..om man kommer fram dvs. :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage