17" plattslicks-sökes

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Ort
upplands väsby
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Jahaja de blev en kort dag på strippen

Men en 8.79 / 278 repa hann det bli innan smådjävlarna som bor i motorn började banka å ville ut :död :död

( gatdäck blev de )


Dags å riva igen då :fyllisar

Faan kan man inte lämna bort hojen nånstans å få den fixad :yoparty :D
 

Mr Race

SDC Champ 03-04-05-06
Gick med
12 Oct 2003
Ort
ÅLAND
Hoj
Suzuki GSX-R 1435cc
andersbrink skrev:
Rackarns najsa nummer! Klår du mina 5.86/218km/h på 201 meter jag fick med Banditen idag upp i Dala-Järna? Får ni 201 meters tider på Tullinge?

Nisse Lagerlöv åkte idag på tullinge 8,54 272km/h 218km/h på 201m med en PSB sugmotor..det tycker jag e fränt..!
själv fick jag riva bort toppen på min hoj idag, ett avgassäte lossnade i dag när jag var på ett sponsor evenemang..och skulle göra en burnout :( , så det var tur i oturen att det inte hände på banan!! ett nytt säte och ventil så borde d vara fixat..för kolven klararde sig konstigt nog??
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Mr Race skrev:
Nisse Lagerlöv åkte idag på tullinge 8,54 272km/h 218km/h på 201m med en PSB sugmotor.

Helt sjukt bra siffror! Bättre reklam än så kan inte Matte få för sina topplocksjobb!

Fredlund, vem är det som sjabblat med sätesjobbet? Med pressfattning på 1/250 av diametern kan inte sätet ramla ur av sig själv, helt omöjligt - inte ens under de mest extrema omständigheter, förrutom ventilsallad, spruckna kolvar etc då feståss.
 

Mr Race

SDC Champ 03-04-05-06
Gick med
12 Oct 2003
Ort
ÅLAND
Hoj
Suzuki GSX-R 1435cc
andersbrink skrev:
Helt sjukt bra siffror! Bättre reklam än så kan inte Matte få för sina topplocksjobb!

Fredlund, vem är det som sjabblat med sätesjobbet? Med pressfattning på 1/250 av diametern kan inte sätet ramla ur av sig själv, helt omöjligt - inte ens under de mest extrema omständigheter, förrutom ventilsallad, spruckna kolvar etc då feståss.

Ja han som portat toppen, satte dit dom för fyra år sen..det var samma cylinder som jag skottade -01..!! men nu har jag det fixat, ska väll lägga ihop imorgon...jag funderade på att åka SO på lördag..om man kommer fram dvs. :yoparty
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top