17-20 Mar / Commercial Bank Grand Prix of Qatar

Ser ni dokumentären? Lorenzo hatar verkligen rossi så jävla mkt att det rent av lyser om honom!

Alltså har Barbera någonsin gjort ett eget snabbt varv?

Först hängde han på JL och sen VR. Fortsätter det kommer han bli bestraffad som förra säsongen.

Dovvi, Aleix och fabrikshondorna sover nog inte jättebra inatt....

Han låg ju dessutom och väntade på snabbare förare att hänga på... Så jäkla tydligt...

Ser ni dokumentären? Lorenzo hatar verkligen rossi så jävla mkt att det rent av lyser om honom!
Ja - riktigt bra producerad tycker jag. Ptjaa - detta är superEgon och världsdivor hela bunten, det bästa de kan hoppas på mellan varandra är nog respekt. Men bara en kan bli världsmästare och så länge som de bägge konkurrerar skarpt om den titeln finns nog inte plats för några varmare känslor än "respekt" dem emellan. Lorenzos bild av presskonferensen efter Assen var intressant!

MartinB - den rullades på Viasat Motor efter träningen. Klart sevärd!

Ja vad säger man.
Trots allt så kan man inte undvika att imponeras av Lorenzo.

Mm...

En annan får se fp1 reprisen nu 22:30, så ja lämnar denna sidan nu:krama

Har du viaplay så kan man spola tillbaka 4 timmar eller nått(fast det vet du säkert redan isf).

Ja - riktigt bra producerad tycker jag. Ptjaa - detta är superEgon och världsdivor hela bunten, det bästa de kan hoppas på mellan varandra är nog respekt. Men bara en kan bli världsmästare och så länge som de bägge konkurrerar skarpt om den titeln finns nog inte plats för några varmare känslor än "respekt" dem emellan. Lorenzos bild av presskonferensen efter Assen var intressant!

MartinB - den rullades på Viasat Motor efter träningen. Klart sevärd!

Vad heter den?

Det brukar väl vara 4 dagars event under premiärhelgen, åtminstone var det så i fjol.

Det är pga dagg. Senare på kvällen börjar det bildas dagg och då blir banan snudd på okörbar. Det gör att tidsutrymmet för träning är relativt smalt, speciellt om man räknar med alla tre klasserna.
De ska ju köra när det är mörkt, för det är ju hela grejjen med Qatar, men kan inte köra för sent pga daggen.

så då har man sett helgens tävling, JL på pallen, rossi 2a å maveric 3a.. rätt nice race synd att MM crasha ut sig å tog med sig Iannone. Oj kanske skulle inte avslöja resultatet två dagar innan det skulle sändas :P

iaf e vad jag tror kommer hända på rejsdagen, kanske :P

Spanska eller portugisiska kommentatorer istället för brittiska men känns ändå bättre än Viaspratt...

Får hoppas att BT Sport är tillbaka innan tävling dock...

Ytterligare en chans för er som missa sist.. Såg just att Viaspratt kör Jlo dokumentären nu efter fp3 .

Har ni märkt ljudeffekterna till vissa av de nya grafiska ikonerna å inforutorna? fy fan va jag blir less på sådant, snart blir det som när man kollar på amerikanska sbk serien. saknas att de e sån dära ljuseffekt, typ lensflare å dylikt när rutorna kommer upp å tar 50% av bilden... fy fan.. de måste fan göra om skiten...

Helvete vilken rolig och tajt FP3!
Små skillnader och många förare som vill visa framfötterna. Tycker nog ändå att Honda gör framsteg men ändå ser.... Svår ut. Imponerad av Ducati och som vanligt Yamaha.

Roligt med Scott Redding, kan nog bli en fin säsong för honom!

Som streamtittare hade det varit skoj med ett referat ur lorrefilmen

- - - Updated - - -

Har ni märkt ljudeffekterna till vissa av de nya grafiska ikonerna å inforutorna? fy fan va jag blir less på sådant, snart blir det som när man kollar på amerikanska sbk serien. saknas att de e sån dära ljuseffekt, typ lensflare å dylikt när rutorna kommer upp å tar 50% av bilden... fy fan.. de måste fan göra om skiten...

Asläckert

okey? så du gillar saker som tar din fokus ifrån racingen å kommentatorerna?

har du sett hur ama sbk e? med alla ljudeffekter å lensflare som bländar en varje gång en ikon kommer upp på skärmen? ingen framtid jag vill se i motogp. förra året va så bra, sånt hära ska inte ta ifrån ens fokus från racingen enligt mig iaf.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!