??

Pegga_jimmy

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
SNART!!!
Tja alla.. ska snart bli en av er.. men vill nu ha lite köpråd.. mellan ska de va.. tycker om streetfighters, nån billig o bra.. har LITE vett :) .... ska inte va nåt man tröttnar på efter 2 timmar.. har lite hojvana, iof offroad men enadå.. en rolig hoj bara!?

The fast and extreme furios.. :)

Vilken prisklass funderar du på?

Glöm inte försäkring, skydd och allt sånt. Jag trodde jag visste hur mycket det skulle kosta på ett ungefär. Men oj så fel jag hade. Bara denna dyra vätska som kallas bensin... :rolleyes:

Har lite insikt i de där me utrustning.. klart de kostar om de smakar.. o ingen maskin i världen kan dra mer bensin än de ja åker idag :) .....

Pegga_jimmy skrev:
Har lite insikt i de där me utrustning.. klart de kostar om de smakar.. o ingen maskin i världen kan dra mer bensin än de ja åker idag :) .....

Na, min hoj drar ungefär 0.5/mil, men det blir dyrt om man måste tanka ett par gånger om dagen.

Pegga_jimmy skrev:
jo, börjar bli lite sugen på en r6, men tycker den e anningen för dyr... ska ta mig en funderarre på det där.. :)

...såg i din profil att du är född 1983...då kan du räkna med en FET försäkringspremie på en R6:a...tyvärr.

Helt klart en skitrolig hoj men saknar vridet som större maskiner har....

Köp min hoj! en 02:a som vart reggad i mars i år 03 som gått 500mil
med micron slipon samt ombyggd bak samt lilla regskylten ...

Ge ett bud....

:squid

Sant detta med försäkringen,hojen är i klass 7 och då kan jag tänka mig att du inte har råd om du inte är miljonär....

Då lär du kolla upp om DU får ut på försäkringen om någon skulle hända dig samt hojen,inte alla försäkringbolag godkänner annat än skrivande ägare på hojen,och gör dom det så är det dyrare självrisk.....

Ställer du den på någon annan och crashar så får du inte ut något av försäkringsbolaget..... så det är nog ingen god idé ändå :rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back