16/6 ska det bli sol och 17 grader !!

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Vem vill med ut och åka i morgon framåt em?
Turen jag skulle ha tagit med The Stig blev tyvärr inställd.. vi är några andra som kommer att åka från kl 16 ca när de har slutat jobbet, själv kan jag från kl 13 ca:tummenupp

Tempted, but I finish at 6 in Uppsala and will need food. Also, dumb me left my wallet at home, so Im hoping I have enough fuel to get me home. Maybe should lower the speed :)

Tak så Mycket utan jag behover åker hem forst! Ingen pengar!!!! :)

I can be out all night too, Ill just grab a sandwich at home, I can get to Vallentuna for 6:45, so can be out for 7. If not too late :)

Yes, äntligen lite sol igen! Ska köra lite norr om stan och ev över Värmdö hem efter jobbet. Vinkar om jag ser er :-)

Hänger inte riktigt med i grupptempo dock.

Underbart med SOOOL! Tog en repa igår, men var lite blött..
Kommer dra ut idag o köra efter jobbet. Plockar ut hojen runt 18-tiden. Skall möta upp några fler polare också, så jag är på att mötas någonstans :)

Jag tänker tanka på OK/Q8 Globen kl17:00 för vidare färd i riktning syd/väst.
Om någon hinner dit vore det kanske trevligt med sällskap?

är i rotebro kl 17 lite drygt redo för avfärd vart som helst i stockholms trakten

Tackar för ikväll, vart riktigt trevligt och tillräckligt lite fika för min del. :)

Får se hur det blir imorgon förmiddag men hoppas på nån sväng i alla fall... men får kolla så inte frun har andra planer, dock så sov hon redan när jag kom hem. :)

Nu kommer jag inte ihåg vad knappt nån heter... men nån tog kort strax innan märsta, vart det nåt där? Samma så var det någon som tog kort borta vid enköping... nånting?

Vore skoj att ha i hoj-kort-samlingen. :)

En trevlig kväll med många nya ansikten och nya vägar, nice :)
Tusen tack för guidningen Cruella:tummenupp Kändes rätt bra att vi fick vara två kvinnor idag som turledare ,eller hur?:tuttar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT