150 kmh på bakhjulet nynäsvägen tyckte inte polisen om...

Markku Maijala skrev:
Borde fan skicka blommor till Gestapo ,det var inte en dag för tidigt , sätt åt alla som leker på vägarna . Riktigt höga böter o beslagta hojen . Hejaaa Polisen.

Med lek hoppas jag du innefattar fortkörningar också?
Såna vansinnesfärder vill vi verkligen inte ha, tänk att folk flyger fram i dubbla tillåtna hastigehet, det kan ju komma ut en dagisklass på vägen precis då så man kör ihjäl allihopa :kocko

Nej förbjud sporthojar och och låt alla köra den där BMW:n med tak och bälte istället, givetvis hastighetsbegränsad via GPS.

Hurra för sporthojar, död åt sporthojar...

Eller så kanske det inte är så jävla farligt att åka på slangen på en 2-filig väg inhängnad med räcken :3freak

:fakta
M:et skrev:
Med lek hoppas jag du innefattar fortkörningar också?
Såna vansinnesfärder vill vi verkligen inte ha, tänk att folk flyger fram i dubbla tillåtna hastigehet, det kan ju komma ut en dagisklass på vägen precis då så man kör ihjäl allihopa :kocko

Nej förbjud sporthojar och och låt alla köra den där BMW:n med tak och bälte istället, givetvis hastighetsbegränsad via GPS.

Hurra för sporthojar, död åt sporthojar...

Eller så kanske det inte är så jävla farligt att åka på slangen på en 2-filig väg inhängnad med räcken :3freak

:fakta

Beror ju på trafikläget naturligtvis. Utsätter man inte någon annan för fara så är det bara att slanga till händerna blöder! :yoparty

Markku Maijala skrev:
Borde fan skicka blommor till Gestapo ,det var inte en dag för tidigt , sätt åt alla som leker på vägarna . Riktigt höga böter o beslagta hojen . Hejaaa Polisen.

:3freak

/O

Markku Maijala skrev:
Om det måste köras på slangen gör det där ingen mer än han som kör kommer till skada, ifall det skulle gå åt helvete

Förlåt att jag frågar.. men hur vet du att så inte va fallet

Markku Maijala skrev:
Om det måste köras på slangen gör det där ingen mer än han som kör kommer till skada, ifall det skulle gå åt helvete

Det kanske var just så det var?

Edit: snabb som vanligt. :död

OK, sen när blev Nynäsvägen en stuntsträcka som det är tillåtet att hjula i 150 på ? Rätt åt han att han åkte dit eller? Hur fan skulle folk reagera om alla som kör sporthoj skulle bära sig åt på det viset. Tänk efter !!!!!

Markku Maijala skrev:
OK, sen när blev Nynäsvägen en stuntsträcka som det är tillåtet att hjula i 150 på ? Rätt åt han att han åkte dit eller? Hur fan skulle folk reagera om alla som kör sporthoj skulle bära sig åt på det viset. Tänk efter !!!!!

Hur är vädret på din planet? Alla uiiilar i 150 blås på nynäsvägen numera.

Edge Junkie skrev:
Snut jävlar .....!
Har dom inget bättre för sig än att ta mina körkort ! !
som jag ser det så gjorde den trafik polisen sitt jobb :tummenupp
finns tid o plats för det mesta men bakhjulsåkning är nog inte uppskattat av så många på allmän väg iallafall inte i 150 knyck :kocko

Edge Junkie skrev:
Snut jävlar .....!
Har dom inget bättre för sig än att ta mina körkort ! !

Förstår mig inte på folk här riktigt...Visst han duma sig men VA FAN det e surt ju en då...Man kör väll sport hoj för fan... :kocko E ja skiter i det men Gör som tyskarna fri fart för helvete..

Väx upp för fan , bara för att man åker sporthoj behöver man väl inte var utrustad med 2 hjärnceller, som är osams . :kocko

Hör att de inte är så många som kan köra på slangen... Tar bara ett par sek att ta sig till 150 om man är ung o galen o inte helt insnöad o tror att köra hoj gör man för att man vill lukta på blommerna... :banana

Surt att du åkte dit men onödigt att kalla poliser snutjävlar för att dom tar dig på slangen i 150. Självklart drar dom ditt kort, det är deras jobb.
Varje gång man kör utanför lagens gränser riskerar man att "straffas", det är bara att ta straffet även om det är surt men du visste ju vad du gav dig in på.

/Micke

Vad är det för märkvärdigt med att köra på ett hjul , försöka impa på någon eller? Varför sitter det 2 hjul på en hoj ?

stå upp å ta det som en man..du visste att det du gjorde va olagligt...so what..shit happens...kör hoj ändå :arsele

Markku Maijala skrev:
Vad är det för märkvärdigt med att köra på ett hjul , försöka impa på någon eller? Varför sitter det 2 hjul på en hoj ?

moralkärringar hänvisas till denna plats --> www.moppenet.com

förlåt, den är under uppbyggnad :7peta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey