150 kmh på bakhjulet nynäsvägen tyckte inte polisen om...

Markku Maijala skrev:
Vad är det för märkvärdigt med att köra på ett hjul , försöka impa på någon eller? Varför sitter det 2 hjul på en hoj ?
Men ge dig. Jag tycker inte heller att alla tar full hänsyn till omgivning och risker när jag ser dem slanga. Men att försöka starta ett korståg mot slangning här på SH är dömt att misslyckas.

Spar energin till något som gör dig glad istället :)

Markku Maijala skrev:
Borde fan skicka blommor till Gestapo ,det var inte en dag för tidigt , sätt åt alla som leker på vägarna . Riktigt höga böter o beslagta hojen . Hejaaa Polisen.
Du kommer aldrig bli min vän iaf :arsele

Markku Maijala skrev:
Vad är det för märkvärdigt med att köra på ett hjul , försöka impa på någon eller? Varför sitter det 2 hjul på en hoj ?

Jag kan inte köra på bakhjulet men jag kan tänka mig att det är ganska roligt om man kan det.

Markku Maijala skrev:
Väx upp för fan , bara för att man åker sporthoj behöver man väl inte var utrustad med 2 hjärnceller, som är osams . :kocko

Det ser ju vem som helst att det här är flamebait. En kille som Markku Maijala kan ju rimligen inte vara på riktigt. :kocko

Rode_No1 skrev:
Hur klarar du att köra 150km/h på slangen med en R6:a?? :va

Hmm vadårå det är väl ingen omöjlighet, eller? :7peta R6:or är ju inte direkt slöa eller så. Man kan wheela fort o hårt med nästan allt! Inklusive morsans gsx400e från 81.. :yoparty

Edge Junkie skrev:
Snut jävlar .....!
Har dom inget bättre för sig än att ta mina körkort ! !
Själva bakhjulsprylen är väl inte mycket att bli så upprörd över som en del moralbögar verkar bli. Men halva grejen med att lattja är att ha ögonen med sig. Kolla i spegeln innan du ger på nästa gång. Grisnisse gör ju bara sitt jobb.

Rode_No1 skrev:
Hur klarar du att köra 150km/h på slangen med en R6:a?? :va

det e skitlätt, bara att dra upp den och växla när det behövs..

edit:funka klockrent även på min gamla gsx600r-97, så det är inga problem med din hoj heller.

SM-KRiPPA7 skrev:
och vad fan gör det? det e bara att fortsätta köra utan kort ju :tummenupp

Alltså vad är det för fel på folk idag egentligen??

Dessutom så blev jag ju redan från början förvånad när snuten tagit hans körkort, hade han verkligen körkort?!

Vi säger att jag gör ett trafikbrott och polisen nu ser detta och jag bestämmer mig för att köra ifrån dem. Grejen är det att jag har min regg-skylt på. Men iaf jag lyckas smita ifrån dem.

Kan dem då senare ta kortet ?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...