R1 T
Sänkt kompression
En lite film på min hoj. Accelererar från 150 till 250Km/h på högsta växeln.
www.turbo-bike.com/Test vcd.mpg
R1 T
R1 T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
R1 T skrev:En lite film på min hoj. Accelererar från 150 till 250Km/h på högsta växeln.
R1 T
Färnbo skrev:Ser ut som om den blir lite lätt i framändan![]()
Laddar du ungefär 0,9,man ser ju inte mätarn hela tiden?
Rundningsmärke skrev:Det gick ju hyfsat...![]()
Vad har du för fladdrande mätare till höger?
/A
Hur gör du när det är dags för besiktning? Bygger du om hojen igen eller hakar du av wastegaste-stången och spelar dum? Det finns väl ändå inte en besiktningsman i världen som inte begriper att hojen har turbo?R1 T skrev:Det är lambda mätaren, den beter sig lite underligt på hörge varv, vet inte riktigt varför. När jag kör hojen i dynobänken, så ligger lambda värdet stabilt på bänkens lambda, så det är antagligen något skumt med min.
Rundningsmärke skrev:Hur gör du när det är dags för besiktning? Bygger du om hojen igen eller hakar du av wastegaste-stången och spelar dum? Det finns väl ändå inte en besiktningsman i världen som inte begriper att hojen har turbo?
/A
R1 T skrev:En lite film på min hoj. Accelererar från 150 till 250Km/h på högsta växeln.
R1 T
R1 T skrev:Det är lambda mätaren, den beter sig lite underligt på hörge varv, vet inte riktigt varför. När jag kör hojen i dynobänken, så ligger lambda värdet stabilt på bänkens lambda, så det är antagligen något skumt med min.
R1 T skrev:Den är reg-besiktigad med turbo
Jonathan skrev:Skapligt
Kit från Marklund eller hem pulat?
Färnbo skrev:När du kör i bänken ligger hojens lambda(mätares) stabilt eller fladdrar den då oxå?
R1 T skrev:Den är reg-besiktigad med turbo, så den får sitta kvar när jag besiktar.

Slappa skrev:Hur funkar de, monterar man bara en turbo och sen regbesiktar och hoppas att den ska gå igenom?
Funkar hur bra som helst att kör med i stan, det finns olika lägen på gasen.granath_ skrev:tänk vad bekvämt att ha den effekten inne i storstan, perfekt vid alla rödljus när man ska iväg.
![]()
|
|
Seriösa mc-kläder till bra pris
Raven Moravia TX Air+: Seri... |
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”