15 åring haft oskyddat sex över 300 gånger

Jag gillar blandningen... En vit brud med röst som en asiat, som pratar som en neger... :tummenupp

Jag säger inget om hur hon varkar vara funtad.

Men ingen tycker väl det är mer fel bara för att hon är tjej.

Detta kanske inte är rätt exempel men varför är det så att killar som "lyckas fälla många byten" får respekt av folk som framgångsrik och driftig medans tjejer som gör samma sak ska nervärderas och kallas slampa.

Tycker ni det är äckligt med tjejer som ligger runt så bör ni fundera över vad skillnaden är mot killar.

Kom ihåg. Alla tjänar på ett mer genusjämställt samhälle.

Jag säger inget om hur hon varkar vara funtad.

Men ingen tycker väl det är mer fel bara för att hon är tjej.

Detta kanske inte är rätt exempel men varför är det så att killar som "lyckas fälla många byten" får respekt av folk som framgångsrik och driftig medans tjejer som gör samma sak ska nervärderas och kallas slampa.

Tycker ni det är äckligt med tjejer som ligger runt så bör ni fundera över vad skillnaden är mot killar.

Kom ihåg. Alla tjänar på ett mer genusjämställt samhälle.

Grejen är väl att jag skiter fullständigt i hur många hon knullar med, hennes anledning till att göra det däremot, för att skaffa ett bebis, vad gör hon sen när hon tycker att bebisen inte är rolig längre? Hon verkar ha lite dålig verklighetsuppfattning på den punkten.

Det är lättare att tvätta rent på utsidan än på insidan... man kommer liksom åt bättre vilket gör att det blir mindre skabbigt :D

Ok, men att som kille vara känd som en "jävla bock" bland tjejer e inte heller så kul :gnissla

Delade tankar :va

Tanke: 1
ÅÅ fyhelvete vilket störigt litet miffo.. jag har aldrig slagit en tjej/kvinna och kommer för den delen aldrig göra det heller!! Men när jag såg det där så känns det facktiskt lite som att man vill slå henne bara lite. ( I tron om att delarna skall falla på rätt plats :hihi)

Tanke: 2 Fy satan vad synd det är om henne!

Last edited:
Grejen är väl att jag skiter fullständigt i hur många hon knullar med, hennes anledning till att göra det däremot, för att skaffa ett bebis, vad gör hon sen när hon tycker att bebisen inte är rolig längre? Hon verkar ha lite dålig verklighetsuppfattning på den punkten.

Jag sa att hon inte var ett bra exempel för disskutionen. Dock tycker jag debatten om frågan är viktigt då skitsnack om "slampor" gör att vi killar får ligga mindre.

Ok, men att som kille vara känd som en "jävla bock" bland tjejer e inte heller så kul :gnissla

Sant.

Last edited:
Grejen är väl att jag skiter fullständigt i hur många hon knullar med, hennes anledning till att göra det däremot, för att skaffa ett bebis, vad gör hon sen när hon tycker att bebisen inte är rolig längre?

Lite mer livserfarenhet så tror jag du hade haft ett annat perspektiv..

Att unga tjeje försöker knulla sig till bekräftelse är knappast något ovanligt. Det handlar inte om att de "gillar sex" eller att de vill ha ett barn på skoj..

Oftast är det de tjejer med sämst självförtroende och trasig självkänsla som beter sig så. Jag har sett det många gånger själv(nej, jag har inte utnyttjat någon småtjej, jag låter MIG utnyttjas!!:tungan ) hur tjejer låter sig utnyttjas av äldre killar för att få ett kvitto på att de duger iaf i någons ögon.

Att vissa även vill bli med barn är ytterligare ett tecken på att de troligen har djävligt risiga hemförhållanden... Med föräldrar som inte funkar vill de helre bli med barn själva för att på så sätt, för en gångs skull, ha någon i sin närhet som älskar dem vilkorslöst och obegränsat...

Det är bara djävligt tragiskt när unga tjejer försöker ligga sig till bekräftelse och än värre när de försöker få barn för att för en gungs skull uppleva att någon faktiskt älskar dem(barnet)....

Varför fanns inte såna tjejer när jag var i den åldern?

Fy fan hon såg ju inte så speciellt bra ut. :3freak

Och när hon öppnar käften så får det ju lill killen att begå självmord.

Skiter väl i hur många hon har sex med, är väl hennes ensak men att hon vill ha barn sätter jag mig emot, (för barnets skull naturligtvis) samt sättet hon gör det på.

Det är lättare att tvätta rent på utsidan än på insidan... man kommer liksom åt bättre vilket gör att det blir mindre skabbigt :D
Flaskborste kanske kan funka? Eller kanske korsa en flaskborste med en dildo? :va
(bara brainstormar lite...)

Lite mer livserfarenhet så tror jag du hade haft ett annat perspektiv..

Att unga tjeje försöker knulla sig till bekräftelse är knappast något ovanligt. Det handlar inte om att de "gillar sex" eller att de vill ha ett barn på skoj..

Oftast är det de tjejer med sämst självförtroende och trasig självkänsla som beter sig så. Jag har sett det många gånger själv(nej, jag har inte utnyttjat någon småtjej, jag låter MIG utnyttjas!!:tungan ) hur tjejer låter sig utnyttjas av äldre killar för att få ett kvitto på att de duger iaf i någons ögon.

Att vissa även vill bli med barn är ytterligare ett tecken på att de troligen har djävligt risiga hemförhållanden... Med föräldrar som inte funkar vill de helre bli med barn själva för att på så sätt, för en gångs skull, ha någon i sin närhet som älskar dem vilkorslöst och obegränsat...

Det är bara djävligt tragiskt när unga tjejer försöker ligga sig till bekräftelse och än värre när de försöker få barn för att för en gungs skull uppleva att någon faktiskt älskar dem(barnet)....
Korvgubbe är en vis man.

Last edited:
Ha ha ha, nu lugnar vi ner oss lite, det enda felet är att hon vill ha barn, så länge hon inte blir gravid är det upp till henne att pippa vad i helvete hon vill och hur mycket hon vill. Det är ju det vi matas med i all massmedia hela tiden. Ju mer frigjort sex desto bättre sägs det juh. :D

Så det enda man ska bli upprörd över är att hon vill ha barn! :mad:

Pussypower :mattias.

Denna kraft som kvinnosläktet har berikats med för även negativa saker med sig, tyvärr. Tjejer som får en slampstämpel på sig har således inte kunnat kontrollera denna kraft utan har istället blivit för giriga och utnyttjat det hela istället.

Vi män (pojkar :rolleyes:) har inte nån pussypower och inte heller nån dickpower för den delen att utnyttja så därför framstår vi som "duktiga" då vi får många kvinnor på fall. Det ligger i djurens natur att hanen jagar, och får han då tag på många honor så är han bevisligen bra på jagandet och således belönas han med en eloge från dom andra hanarna.

Svårare än så är det inte :tummenupp.

Pussypower :mattias.

Denna kraft som kvinnosläktet har berikats med för även negativa saker med sig, tyvärr. Tjejer som får en slampstämpel på sig har således inte kunnat kontrollera denna kraft utan har istället blivit för giriga och utnyttjat det hela istället.

Vi män (pojkar :rolleyes:) har inte nån pussypower och inte heller nån dickpower för den delen att utnyttja så därför framstår vi som "duktiga" då vi får många kvinnor på fall. Det ligger i djurens natur att hanen jagar, och får han då tag på många honor så är han bevisligen bra på jagandet och således belönas han med en eloge från dom andra hanarna.

Svårare än så är det inte :tummenupp.

skönt! slapp jag...

Jag gillar blandningen... En vit brud med röst som en asiat, som pratar som en neger... :tummenupp

Haha, precis!

Grymt skoj blev det när hon började med sitt "Jag e 15, ja gör vad jag vill, jag ska ha en baaaaby, mina kompisar har en & då vill jag ha en"

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph